گرامیداشت یاد شهدا، صدای بیدارگری است
کد خبر: 3802947
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

گرامیداشت یاد شهدا، صدای بیدارگری است

گروه شهرستان‌ها ــ فرمانده حوزه امیرالمؤمنین(ع) کاشمر با اشاره به اینکه برگزاری یادواره شهدا کمترین ادای حقی است که ما به شهدا داریم، گفت: برگزاری یادواره شهدا صدای بیدارگری است که ما را از خواب غفلت بیدار می‌کند تا به مسئولیت‌هایمان در قبال کشور و انقلابمان هوشیارتر عمل کنیم.

پوششی// یادواره شهید صیاد شیرازی و 26 شهید در کاشمر برگزار شد

به گزارش ایکنا از خراسان رضوی، سرگرد محمود یوسفی، فرمانده حوزه امیرالمؤمنین(ع) کاشمر، شب گذشته، 22 فروردین‌ماه در یادواره شهید صیادشیرازی و 26 شهید حوزه امیرالمؤمنین(ع) که با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مردم در کاشمر برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهید صیاد شیرازی اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بدین خاطر است که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و ادامه دهیم.
وی با بیان اینکه امروز براندازی نظام و ضربه به اسلام از اهداف مهم دشمن به خصوص آمریکای جنایتکار است، افزود: نیاز است برای مقابله با برنامه‌های دشمن در این برهه حساس با تقویت بصیرت، ولایتمداری و حرکت در خط شهدا همچون سدی محکم دشمن را از رسیدن به اهدافش ناکام بگذاریم.
فرمانده حوزه امیرالمؤمنین(ع) کاشمر اظهار کرد: شهادت جایگاه ویژه اولیای خداوند است، زیرا ارزش برخی انسان‌ها با جهاد و رعایت تقوای الهی به مرحله‌ای خواهد رسید که لایق این مقام و جایگاه هستند.
وی افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در قالب یادواره‌ها باید تداوم داشته باشد، زیرا دشمنان برای کمرنگ کردن ارزش والای فرهنگ و شهادت و علیه این گونه مراسم‌ها توطئه می‌کنند. برگزاری یادواره شهدا کمترین ادای حقی است که ما به شهدا داریم و یادواره شهدا صدای بیدارگری است که ما را از خواب غفلت بیدار می‌کند تا به مسئولیت‌هایمان در قبال کشور و انقلابمان هوشیارتر عمل کنیم.
یوسفی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را آسیب‌های مختلف محفوظ نگه می‌دارد، بیان کرد: تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه مردم ایران است.
فرمانده حوزه امیرالمؤمنین(ع) کاشمر با تأکید براینکه باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه گسترش دهیم، گفت: فرهنگ ایثار و شهادت عامل اقتدار نظام است که باید گسترش پیدا کند.

انتهای پیام

captcha