سپاه ستون فقرات انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3803097
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

سپاه ستون فقرات انقلاب اسلامی است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سپاه پاسداران ستون فقرات انقلاب اسلامی و سدی مستحکم در مقابل هجمه‌های نرم و سخت دشمن در منطقه است و تروریستی خواندن آن از سوی آمریکا، تصمیمی از سر عجز و ناتوانی بود.

حجت‌الاسلام مصطفی محامی، نماینده ولی فقیه در سیستان‌وبلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان و بلوچستان گفت: سپاه پاسداران همه معادلات آمریکا در منطقه را بهم زده است، از این‌رو آمریکایی‌ها برای جبران سرخوردگی‌ها، دست به چنین اقداماتی می‌زنند.
وی اظهار کرد: سپاه پاسداران ستون فقرات انقلاب اسلامی و سدی مستحکم در مقابل هجمه‌های نرم و سخت دشمن در منطقه است و تروریستی خواندن آن از سوی امریکا، تصمیمی از سر عجز و ناتوانی بود.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه دنیا به‌خوبی می‌داند چه کسی تروریست بوده و چه کسی دشمن تروریست‌ها است، افزود: آمریکا خود به وجود آورنده داعش و بسیاری از گروه‌های تروریستی جهان بوده، اما سپاه پاسدارن از آغازین روزهای تاسیس تا‌کنون همواره در برابر گروه‌های تروریستی قد علم کرده است.
وی بیان کرد: صرفاً یک شخص دیوانه نمی‌تواند نام پر آوازه سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی را لکه‌دار کند؛ چرا که ملت‌های جهان به خوبی این نهاد مردمی و انقلابی را می‌شناسند و می‌دانند چه خدماتی برای کشور ایران و منطقه داشته است.
محامی روحیه استکبارستیزی و نگاه اعتقادی را از خصوصیات بارز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست و عنوان کرد: این نهاد انقلابی و مردمی با سرلوحه قرار دادن این‌گونه خصوصیات همیشه در مسیر حفظ دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی موفق عمل کرده است.
امام جمعه زاهدان با بیان اینکه انجام چنین اقداماتی باعث استحکام بیشتر ارتباط مردم و سپاه می‌شود، افزود: حضور و شعار مردم که «‌من یک پاسدارم» نشان از شکست نقشه دشمن و اتحاد و همبستگی مردم با این نهاد انقلابی دارد.

انتهای پیام

captcha