تلاش شبانه‌روزی بسیج جامعه پزشکی خوزستان در امداد به سیل‌زدگان
کد خبر: 3803137
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰

تلاش شبانه‌روزی بسیج جامعه پزشکی خوزستان در امداد به سیل‌زدگان

کانون خبرنگاران نبأ ــ تیم‌های پزشکی تخصصی سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان به منظور امدادرسانی به سیل‌زدگان این استان به مناطق بحرانی اعزام شده و در حال امدادرسانی شبانه‌روزی هستند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ یاور شاه‌ولی، مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان در این باره گفت: این گروه‌های تخصصی با حضور بیش از ۲۵ نفر از پزشکان متخصص، عمومی و بهداشتی در تخصص‌های داخلی، طب، اورژانس، زنان، اطفال، قلب و عمومی و همچنین تیم‌های غربالگری بهداشتی به مناطق محروم اعزام شده‌اند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان با بیان اینکه یکی از مأموریت‌های اصلی این سازمان، ارائه خدمات تخصصی و درمانی در زمان حوادث و بلایا است، گفت: از ابتدای وقوع حادثه سیل در شهرهای مختلف خوزستان، تمامی کانون‌های بسیج سازمان جامعه پزشکی استان با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اهواز و سازمان تأمین اجتماعی خوزستان به‌صورت داوطلبانه برای حضور در این مناطق اعلام آمادگی کردند و خدا را شکر با تشکیل تیم‌های تخصصی به مناطق مختلف سیل‌زده استان اعزام شده و در حال حاضر به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمت‌رسانی هستند.

شاه‌ولی افزود: خدا را شاکریم که با بازدیدهای صورت گرفته از نحوه خدمت‌رسانی تیم‌های پزشکی سازمان بسیج جامعه پزشکی خوزستان به سیل‌زدگان، همشهریان عزیزمان از ارائه خدمات این سازمان ابراز رضایت داشتند.

یادآور می‌شود، یاور شاه‌ولی به همراه سرهنگ تیموری، جانشین بسیج سازمان جامعه پزشکی خوزستان و حسین‌زاده، معاون بهداشت استان از بیمارستان صحرایی نیرو دریایی شهدای هویزه و اردوگاه‌های شهید غلامی ثامن و جواد‌الائمه بازدید کرد، همچنین تمامی خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اعم از ویزیت و توزیع دارو به‌صورت رایگان انجام می‌شود.

حسین عبدالعزیزی

انتهای پیام

captcha