پروژه ۲۸۸ واحدی مسکن اقشار کم‌درآمد در زنجان کلنگ‌زنی شد
کد خبر: 3803278
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

پروژه ۲۸۸ واحدی مسکن اقشار کم‌درآمد در زنجان کلنگ‌زنی شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ پروژه ۲۸۸ واحدی گلشهر زنجان در قالب مسکن اقشار کم‌درآمد به مناسبت سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اعتبار ۸۴۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

کلنگ‌زنی پروژه 288 واحدی مسکن اقشار کم‌درآمد در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، پروژه 288 واحدی گلشهر زنجان در قالب مسکن اقشار کم‌درآمد امروز 24 فروردین‌ماه به مناسبت سالروز تأسیس حساب 100 امام خمینی(ره) و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کلنگ‌زنی شد. این پروژه در زمینی به مساحت 15 هزار و 125 مترمربع و زیربنای 43 هزار و 655 مترمربع احداث می‌شود.
به گفته سجاد صنعتی‌منفرد، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان این پروژه مسکونی در 6 بلوک با 6 طبقه ساخته می‌شود که برای آن 840 میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده است. فاقدین مسکن، زوج‌های جوان و اقشار کم‌درآمد واجدین شرایط واگذاری واحدها خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه از ابتدای برنامه ساخت مسکن برای اقشار کم‌درآمد در سطح استان تا ابتدای سال 92، 600 واحد مسکونی احداث و واگذار شده است، یادآور شد: از ابتدای سال 92 تا کنون نیز 429 واحد مسکونی برای اقشار کم‌درآمد در مرحله احداث و واگذاری است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان زنجان به انقعاد تفاهم‌نامه طلاب روستایی در آبان سال 97 اشاره کرد و افزود: در این راستا 20 سهیمه برای استان زنجان درنظر گرفته شده بود که 15 مورد منجر به انقعاد قرار شد و 10 مورد پایان کار دریافت کردند.
این مسئول احداث خانه برای خانواده‌های دارای بیش از 2 معلول روستایی را از دیگر اقدامات بنیاد مسکن برشمرد و گفت: در مرحله نخست 69 مورد انعقاد قرارداد شد و 62 واحد پایان کار دریافت کردند و از محل سهمیه دوم 46 مورد قرارداد بسته شد و تا کنون 12 واحد پایان کار گرفتند.
صنعتی‌منفرد با اشاره به اینکه کمک بلاعوض بنیاد مسکن در قالب تفاهم‌نامه 2 معلول بهزیستی یک میلیارد و 780 میلیون ریال است، ادامه داد: یک میلیارد و 50 میلیون ریال هم از طرف بنیاد مستضعفان کمک بلاعوض پرداخت شده است.
انتهای پیام
captcha