محموله کمک‌های مردمی سیستان‌وبلوچستان به لرستان ارسال شد
کد خبر: 3803449
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۹

محموله کمک‌های مردمی سیستان‌وبلوچستان به لرستان ارسال شد

گروه اجتماعی ــ دومین محموله کمک‌های مردم نیک‌اندیش استان سیستان و بلوچستان به هموطنان سیل‌زده لرستان صبح امروز به این منطقه ارسال شد.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، دومین محموله کمک‌های مردم نیک‌اندیش استان سیستان و بلوچستان به هموطنان سیل‌زده لرستان صبح امروز به این منطقه ارسال شد.
سیدمهدی عبادی، مدیرکل کمیته امداد استان در این خصوص بیان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق در مرحله دوم با کمک امدادگران این نهاد کمک‌های مردمی شامل پتو، مواد خوراکی، کنسروجات، کفش و سایر اقلام مورد نیار به استان لرستان ارسال شد.
وی افزود: از روزهای آغازین سیل و آب‌گرفتگی در استان‌های شمالی کشور ستاد جمع آوری کمک‌های مردمی تشکیل شد و تاکنون کمک‌های مردمی به صورت کالا و وجه نقد به هموطنان سیل‌زده ارسال شده است.
مدیرکل کمیته امداد استان ادامه داد: تاکنون شش کامیون کمک‌های مردمی استان سیستان و بلوچستان برای هموطنان سیل‌زده ارسال شده که محموله اول و دوم به مناطق سیل‌زده استان گلستان و لرستان ارسال شده است.
وی بیان کرد: کمیته امداد و هلال احمر دو مرجع جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مردم سیل‌زده و آسیب‌دیده هستند؛ همچنین برای اطمینان از رسیدن کالا و کمک های نقدی به این مناطق پایگاه‌های مساجد برای دریافت کالا آماده هستند.
عبادی در خصوص راه‌های کمک نقدی به سیل‌زدگان اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۰۱۰۷۰۷۳۴۳۴۰۰۶ واریز کرده و یا با نصب اپلیکیشن سنا و سکه و پرداخت از قسمت نیکوکاری کمیته امداد امام‌(ره) برای کمک به سیل‌زدگان مشارکت کنند.

انتهای پیام

captcha