دریافت رایگان آثار مؤسسه پیامبر مهر و رحمت(ص) در فضای مجازی
کد خبر: 3803486
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

دریافت رایگان آثار مؤسسه پیامبر مهر و رحمت(ص) در فضای مجازی

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ آثار و تولیدات مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی پیامبر مهر و رحمت(ص) به صورت رایگان در فضای مجازی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه پیامبر مهر و رحمت(ص) با سال‌ها پژوهش و بهره‌مندی از آثار و نظرات اساتید قرآن‌پژوهان کشور با هدف تبیین و انتقال مفاهیم و معارف قرآنی و با بکارگیری ظرفیت‌ها و جاذبه‌های هنری در زمینه سمعی و بصری، اقدام به تولید آثار فاخر قرآنی و عرضه آن به علاقه‌مندان به ویژه نسل جوان کرده است.
تهیه و تولید ویدیوهای ترجمه تصویری 114 سوره قرآن کریم و عرضه تدریجی آن در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به نشانی آپارات aparat.com/nexus1، همچنین کانال این مؤسسه در پایگاه اینترنتی تماشا به نشانی Tamasha.com/payambaremehrorahmat، تهیه و تولید بیش از هزار ویدیونی یک دقیقه‌ای از ترجمه تصویری آیات قرآن ویژه انتشار در شبکه‌های اجتماعی داخل و خارج از کشور در شبکه مجازی اینستاگرام به نشانی Instagram.com/yasin_quran، تهیه و تولید بیش از 400 ویدیوی سه تا چهاردقیقه‌ای از ترجمه تصویری آیات و انتشار تدریجی در شبکه‌های پیام‌رسان داخل و خارج از کشور به نشانی yasin_quran@ قرار دارد.
همچنین پخش مستمر ویدیوهای قرآنی به ویژه سوره‌های مبارکه یاسین و الرحمن در شبکه‌های صدا و سیما و فضای مجازی، تهیه و تولید ویدیوهای تصویری از سوره‌های مبارکه یاسین و الرحمن به زبان‌های انگلیسی، ترکیه‌ای، اردو، آلمانی، فرانسوی و انتشار در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی خارج از کشور به نشانی Iranapps.ir/app/video.fa.play، تهیه و تولید ویدیوهای تصویری آموزشی جزء سی‌ام قرآن شامل 37 سوره با هدف ارائه به دانش‌آموزان و نوجوانان(تلاوت به صورت جمع‌خوانی با ترجمه فارسی با ارایه قاریان نوجوان و اساتید قرآنی) از دیگر موارد و فعالیت‌های این مؤسسه قرآنی است.
همچنین این مؤسسه در عرصه چاپ و نشر قرآن، حمایت از چاپ و نشر آثار مکتوب در حوزه علوم و معارف قرآنی، تهیه و تولید فیلم و ویدئوکلیپ مستند پیامبر و رحمت(ص)، اسماء‌الحسنی، مناجات، مقالات سیر و سلوک و... فعالیت می‌کند و تمامی تولیدات و آثار ارائه شده توسط این مؤسسه به صورت کاملا رایگان با امکان دانلود در فضای مجازی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
یادآوری می‌شود، مشاهده و دانلود این آثار با استقبال مخاطبان در داخل و خارج از کشور همراه است که خود نشانه‌ای برای تداوم این راه و نیز ضرورت حضور فعال و ارائه معارف قرآنی در فضای مجازی است و این مؤسسه هیچگونه نیت درآمدزایی و انتفاع از فعالیت‌های انجام شده را ندارد. همچنین علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر از فعالیت‌های این مؤسسه که دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است، می‌توانند با روابط عمومی با شماره 09190315649 تماس بگیرند.
انتهای پیام

انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۹
غیر قابل انتشار: ۰
Taha
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۱۲/۲۰ - ۱۹:۳۶
0
3
دستشون در نکنه واقعا
سمانه قوشچيان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۲/۰۶ - ۱۱:۵۵
1
0
اطلاعات بيشتر در حوزه موسسه
و
ليست محصولات قابل دانلود

و نياز به صوت انگليسي قرآن
captcha