ارتقای دانش قرآنی طلاب را پیگیری می‌کنیم
کد خبر: 3803659
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
رئیس ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن طلاب حوزه‌های علمیه:

ارتقای دانش قرآنی طلاب را پیگیری می‌کنیم

گروه حوزه‌های علمیه – رئیس ستاد برگزاری سومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم طلاب حوزه‌های علمیه جهان اسلام گفت: همواره به دنبال ارتقای سطح کیفی و کمی دانش قرآنی طلاب قرآن‌پژوه هستیم.

به گزارش ایکنا، حسین اسدی، امروز، 25 فروردین، در دیدار با برگزیدگان سومین دوره مسابقات قرآنی طلاب حوزه‌های علمیه جهان اسلام با جانشین رئیس جامعه‌المصطفی تصریح کرد: مسابقات بین‌المللی قرآن با مشارکت و همراهی سه نهاد بزرگ جمهوری اسلامی ایران، یعنی جامعه‌المصطفی، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه و سازمان اوقاف و امور خیریه، برگزار شد و در سال جاری، شاهد برگزاری سومین دوره مسابقات بین‌المللی طلاب علوم دینی بودیم.
وی گسترش رشته‌های آزمونی، ترتیل، تفسیر قران کریم و رشته پایان‌نامه‌ها را از شاخصه‌های این دوره از مسابقات بیان و ابراز کرد: جامعه‌المصطفی از برجسته‌ترین مراکز علمی جهان اسلام است که فعالیت‌های قرآنی گسترده و عمیقی را در سراسر عالم پیگیری می‌کند.
اسدی با اشاره به اینکه در سومین دوره مسابقات بیش از 420 نفر شرکت کردند، گفت: مرحله مقدماتی این دوره از مسابقات از طریق تماس تصویری برخط و با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار شد.
وی با بیان اینکه 52 نفر از 32 کشور جهان برای حضور در مرحله نیمه‌نهایی برای حضور در قم دعوت شدند، اظهار کرد: مرحله نیمه‌نهایی مسابقات پنجشنبه گذشته برگزار شد و افرادی در رشته‌های مختلف وارد مرحله نهایی شدند.
این محقق و پژوهشگر علوم قرآنی با اعلام اینکه مرحله نهایی مسابقات بین‌المللی طلاب علوم دینی جمعه برگزار شد، گفت: برگزاری مراسم اختتامیه در فضایی معنوی و با حضور طلاب علوم دینی جهان، نویدبخش آینده‌ای روشن برای سال‌های پیش روست.
وی ارائه برنامه‌های دانش‌افزایی را در بستر فضای مجازی از اقدامات پیش روی ستاد برگزاری مسابقات بین‌المللی طلاب علوم دینی دانست و گفت: برگزارکنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن همواره به دنبال ارتقای دانش قرآنی طلاب در سطوح گوناگون هستند.
انتهای پیام

captcha