آغاز مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی از فردا/ تعویق آزمون گزینشی
کد خبر: 3803744
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۸

آغاز مسابقات بین‌المللی قرآن مالزی از فردا/ تعویق آزمون گزینشی

گروه مسابقات ــ شصت و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی از شامگاه 26 فروردین‌ به صورت رسمی آغاز خواهد شد. برنامه‌های این مسابقات در روز اول و قبل از مراسم افتتاحیه با آزمون گزینشی و قرعه‌کشی آغاز می‌شود.

مسابقات بینالمللی قرآن مالزی آغاز می‌شود / تعویق آزمون گزینشی

به گزارش خبرنگار اعزامی ایکنا؛ به مالزی شصت و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی شامگاه دوشنبه 26 ماه با برگزاری مراسم افتتاحیه رسماً آغاز می‌شود و تا روزهای پایانی فروردین‌ماه ادامه خواهد یافت.
بر همین اساس، در این دوره از مسابقات که در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم برگزار می‌شود، شرکت‌کنندگانی از کشورهای مختلف از جمله ایران حضور دارند.
براساس برنامه زمانی که مسئولان برگزارکننده مسابقات اعلام کرده‌اند، مقرر شده شرکت‌کنندگان از ساعت 20 روز 25 فروردین‌ماه در آزمون گزینشی حضور یابند که بنا به دلایلی همچون آماده نشدن سالن مسابقات و نرسیدن تعدادی از شرکت‌کنندگان به تعویق افتاد.
آزمون گزینشی، جلسه توجیهی و نیز برنامه قرعه‌کشی این دوره از مسابقات از صبح روز 26 فروردین‌ماه آغاز می‌شود تا قبل از مراسم افتتاحیه، شرایط برای آغاز مسابقات مهیا شود.
هادی موحد امین، قاری جوان کشورمان در رشته قرائت تحقیق، به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات حضور یافته است. در مسابقات مالزی فقط یک نماینده از ایران دعوت می‌شود و در رشته حفظ و بخش بانوان از ایران از کسی دعوت به عمل نیامده است.
همچنین «هادی رحیمی»، از چهره‌های قرآنی کشورمان، به عنوان استاد راهنما، نماینده ایران را در این مسابقات همراهی می‌کند. پیش از این از همراهی «احمد ابوالقاسمی» به عنوان استاد راهنمای نماینده ایران خبر داده شده بود.
هادی موحدامین سال گذشته در چهل و یکمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کشورمان پس از «مهدی غلام‌نژاد» و «حمیدرضا مقدسی» رتبه سوم و ممتاز را به دست آورد و با توجه به اینکه بالاترین نمره صوت و لحن را به دست آورده بود، به عنوان نماینده ایران در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی معرفی شد. وی پیش از این و در سال 1395 در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کرواسی حائز رتبه نخست شده بود.
هادی موحد امین متولد ۱۳۶۲ در تهران و فارغ‌التحصیل کارشناسی اقتصاد از دانشگاه علوم اقتصادی تهران متأهل است و دو فرزند دارد. او از لحاظ رتبه‌ای بیست رتبه اول کشوری را در مسابقات و رشته‌های مختلف داراست و به این رتبه‌ها باید شش رتبه دوم و سوم کشوری و یک رتبه جهانی مسابقات کرواسی را اضافه کرد. حالا موحد امین یکی از بزرگ‌ترین آزمون‌های قرآنی خودش را طی این هفته پیش رو دارد و امیدوار است از این آزمون نیز سربلند بیرون بیاید.

انتهای پیام 

captcha