اشتغالزایی کمیته امداد زنجان ۲ برابر می‌شود
کد خبر: 3803798
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹

اشتغالزایی کمیته امداد زنجان ۲ برابر می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: لازمه تحقق اهداف کمیته امداد استان زنجان در حوزه اشتغال‌زایی برای جامعه هدف در سال «رونق تولید» نگاه آسیب شناسانه و نوآورانه در ایجاد فرصت‌های شغلی جدید است.

اشتغالزایی کمیته امداد زنجان 2 برابر می‌شودبه گزارش ایکنا از زنجان، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان 25 فروردین‌ماه در بازدید از کمیته امداد شهرستان ابهر رسالت اصلی این نهاد را توانمندسازی جامعه هدف عنوان کرد و گفت: برای تحقق این هدف باید عزم جدی و همت همگانی وجود داشته باشد.
وی از جنگ اقتصادی به عنوان یکی از حربه‌های دشمنان برای به زانو در آوردن ملت ایران یاد کرد و افزود: دشمن با به راه‌اندازی جنگ اقتصادی سعی در ایجاد و تزریق یاس و ناامیدی در جامعه را دارد.
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تلاش جهادی برای ارتقای اعتماد خیران به کارکردهای این نهاد را از ضروریات عنوان کرد و گفت: تزریق روحیه امید به جامعه سبب یاس دشمنان می‌شود.
وی ادامه داد: از  رویکردهای دیگر کمیته امداد استان زنجان می‌توان به بسترسازی برای توانمندی اقتصادی از طریق توانمندسازی فکری و فرهنگی و معرفت افزایی در گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت این نهاد باهدف ارتقای عزتمندی و کرامت انسانی آن‌ها است.
صفری با اشاره به اینکه حجم فعالیت‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد استان زنجان برای مددجویان تحت حمایت این نهاد در سال جدید نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش می‌یابد، بیان کرد: لازمه تحقق اهداف کمیته امداد استان زنجان در حوزه اشتغال‌زایی برای جامعه هدف در سال «رونق تولید» نگاه آسیب شناسانه و نوآورانه در ایجاد فرصت‌های شغلی جدید با تکیه‌بر ظرفیت‌ها و استعدادهای بالقوه هر منطقه و تبدیل آن به طرح‌های بالفعل، مولد و پایدار برای مددجویان تحت حمایت این نهاد است.
انتهای پیام
captcha