خدمت‌رسانی طلاب اعزامی از سوی آیت‌الله مکارم در مناطق سیل‎زده خوزستان
کد خبر: 3803921
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳

خدمت‌رسانی طلاب اعزامی از سوی آیت‌الله مکارم در مناطق سیل‎زده خوزستان

گروه اجتماعی ــ پیرو بیانیه آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در مورد وضعیت سیل‌زدگان خوزستان، حدود ۵۰ نفر از طلاب ایشان در مؤسسه دارالإعلام به خوزستان اعزام شدند و در حال انجام فعالیت‌های جهادی و فرهنگی در این منطقه هستند.

خدمت‌رسانی طلاب اعزامی از سوی آیت الله مکارم شیرازی در مناطق سیل‎زده خوزستان

حجت‌الاسلام احمد کوثری، مسئول آموزش مؤسسه دارالإعلام لمدرسه اهل‌بیت(ع) و نماینده آیت‌الله مکارم شیرازی در مناطق سیل‌زده خوزستان در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان، گفت: پیرو بیانیه‌ای که آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی در مورد وضعیت سیل‌زدگان خوزستان با توجه به اهمیت آن صادر کردند، حدود 50 نفر از طلاب ایشان در مؤسسه دارالإعلام به خوزستان اعزام شدند و در حال انجام فعالیت‌های جهادی و فرهنگی در این منطقه هستند.

وی اظهار کرد: یک ستاد امور فرهنگی بزرگی  در حوزه علمیه عین دو دایر کردیم که پیرو آن سه ستاد بزرگ را تحت پوشش قرار دادیم که شامل قرارگاه ثامن‌الائمه(ع)، قرارگاه جوادالائمه(ع) و قرارگاه شهید غلامی هستند. این قرارگاه‌ها در مناطق سیل‌زده محل اسکان افراد و خانواده‌هایی است که به جهت سیل دچار آسیب شدند.

کوثری گفت: تعداد زیادی از نیروهای ما به مناطق مختلف استان اعزام شدند که در خط مقدم مشغول کارهای جهادی مثل تقویت سیل‌بندها هستند. در مراحل بعدی با رصد دقیق منطقه و گزارشی که خدمت آیت‌الله مکارم ارائه می‌کنیم، پس از جمع‌بندی، حرکت‌های جدیدی برای کمک به مردم سیل‌زده خوزستان آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

captcha