امدادرسانی به ۵۰۴ سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3803933
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴

امدادرسانی به ۵۰۴ سیل‌زده در سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای بارندگی‌ها تاکنون به ۵۰۴ نفر درگیر سیلاب در قالب ۱۰۸ خانوار در سطح استان امدادرسانی شده است.

رسول راشکی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان‌ در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، گفت: از ابتدای بارندگی‌ها تاکنون به 504 نفر درگیر سیلاب در قالب 108 خانوار در سطح استان امدادرسانی شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه بارندگی‌ها از جمعه در سطح استان آغاز شد، افزود: در این مدت ۲۱۲ نفر اسکان اضطراری یافتند که ۶۷ نفر از آن‌ها از اهالی شهرستان کنارک بودند.
وی با اشاره به اینکه در پنج شهرستان کنارک، فنوج، دلگان، نیکشهر و ایرانشهر بیشترین آبگرفتگی را شاهد بودیم، بیان کرد: در منطقه سیستان تنها شاهد آب گرفتگی معابر و برخی منازل در سطح شهر زابل بودیم که با تلاش نیروهای امدادی و همکاری شهرداری امدادرسانی و تخلیه آب انجام شد.
راشکی همچنین توزیع 45 دستگاه چادر امدادی، 84 تخته موکت و بسته‌های غذایی را از جمله اقلام توزیع شده بین سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان ذکر کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: در حال حاضر تمام نیروهای عملیاتی و پایگاه‌های امداد و نجات در سراسر استان در حالت آماده‌باش هستند.

انتهای پیام

captcha