ارسال نذورات پویش مهدوی «اکنون نوبت یاری ماست» به مناطق سیل‌زده
کد خبر: 3804012
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

ارسال نذورات پویش مهدوی «اکنون نوبت یاری ماست» به مناطق سیل‌زده

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران ضمن دعوت از مردم برای شرکت در پویش «اکنون نوبت یاری ماست»، گفت: بعد از خریداری گوسفندها و ذبح در شب نیمه شعبان گوشت‌ها به‌صورت بسته‌بندی به مناطق سیل‌زده فرستاده می‌شود.

ارسال نذورات پویش مهدوی « اکنون نوبت یاری ماست» به مناطق سیل‌زدهبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، حجت‌الاسلام‌ یاسین حسین‌آبادی ،معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران، از برگزاری متفاوت مراسم قربانی امسال در نیمه شعبان، باهدف سلامتی امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) خبر داد و اظهار کرد: مراسم قربانی برای سلامتی امام زمان(عج) امسال در قالب کمک به مردم سیل‌زده اجرا می‌شود.

وی کمک به مردم سیل‌زده را وظیفه همه مردم و نهادهای دولتی و غیردولتی دانست و افزود: امسال با توجه به نیاز مردم استان‌های سیل‌زده، قربانی‌های انجام‌شده در شب نیمه شعبان به این استان‌ها فرستاده می‌شود.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از اجرای پویش مردمی «اکنون نوبت یاری ماست» با هدف کمک به مردم سیل‌زده خبر داد و تصریح کرد: مسجد مقدس جمکران از ابتدای سال تمام نذورات شب‌های چهارشنبه را به کمک به مردم سیل‌زده اختصاص داده و با توجه به نیاز مردم، قربانی‌ها نیز به این مناطق اختصاص داده خواهد شد.

وی ضمن دعوت از مردم برای شرکت در پویش «اکنون نوبت یاری ماست»، گفت: بعد از خریداری گوسفندها و ذبح در شب نیمه شعبان گوشت‌ها به‌صورت بسته‌بندی به مناطق سیل‌زده فرستاده می‌شود.

حسین‌آبادی تأکید کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده و گوشت‌ها از طریق نهادهای معتبر مانند کمیته امداد و نمایندگان مسجد مقدس جمکران مانند ستاد مردمی فعالیت‌های مهدوی که در مناطق حضور دارند توزیع می‌شود.

انتهای پیام

captcha