امدادرسانی گروه جهادی امامزاده سیدصادق(ع) شیراز به سیل‌زدگان
کد خبر: 3804041
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸

امدادرسانی گروه جهادی امامزاده سیدصادق(ع) شیراز به سیل‌زدگان

گروه اجتماعی ـ عضو هیئت ‌امنای امامزاده سیدصادق(ع) مهدی‌آباد شیراز از تلاش‌های انجام‌ شده برای امدادرسانی به سیل‌زدگان نقاط مختلف كشورمان از ابتدا تاکنون خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، علی شاپورجانی، عضو هیئت ‌امنای امامزاده سیدصادق(ع) مهدی‌آباد شیراز، امروز، 26 فروردین‌ماه با اعلام خبر فوق گفت: 20 نفر از فعالان آستان مقدس امامزاده سیدصادق(ع) مهدی‌آباد به همراه 10 نفر از گروه جهادی شهید بهشتی شیراز در قالب یک کاروان برای امدادرسانی به سیل‌زدگان راهی منطقه شوش شدند.
وی افزود: به همراه این گروه، اقلام خریداری‌شده توسط حاج حسین جوکار از خیران شیراز به مبلغ 30 میلیون و کمک 20 میلیون تومانی مردم منطقه مهدی‌آباد نیز ارسال شد.
شاپورجانی گفت: این اقلام شامل برنج، حبوبات، رب گوجه، آب‌لیمو، روغن، ماکارونی، ظروف یک‌بار مصرف و آب‌معدنی بود که با کامیون یکی از خیرین بارگیری شد.
عضو هیئت‌امنا و خادم امامزاده سید صادق (ع) اظهار كرد: در کنار این اقلام، مواردی چون پتو و لباس هم توسط مردم جمع‌آوری شد که برای استفاده به منطقه شوش ارسال کردیم و این گروه مدت 5 روز در منطقه خدمت‌رسانی کردند و دیروز به شیراز بازگشتند.
شاپورجانی افزود: از ابتدای بروز سیل در شیراز نیز گروه جهادی این امامزاده به یاری مردم شهرک سعدی شیراز شتافتند و این کمک‌رسانی هنوز هم ادامه دارد.
وی یادآور شد: همچنین در زمینه اسکان سیل‌زدگان در ایام نوروز شیراز نیز میزبان 40 مسافر از شهرهای مشهد مقدس، تهران و شمال کشور بودیم.
انتهای پیام

captcha