همکاری جهاد دانشگاهی با شهرداری قم
کد خبر: 3804078
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹

همکاری جهاد دانشگاهی با شهرداری قم

گروه فرهنگی ــ ظرفیت‌های تعامل و همکاری جهاددانشگاهی قم با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم بررسی شد.

همکاری جهاد دانشگاهی قم با سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری استانبه گزارش ایکنا از قم، امروز26 فروردین‌ماه دکتر محمد حیدری، رییس جهاد دانشگاهی واحد قم با ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این جلسه دکتر حیدری با تشریح فعالیت‌ها و ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی، بیان کرد: جهاد دانشگاهی با استفاده از نیروهای فعال و خلاق، ظرفیت‌های بسیاری را در انجام امور مختلف دارد.

وی افزود: موضوع مقابله با آسیب‌های اجتماعی و توسعه فرهنگ شهروندی از اقداماتی است که کمتر مورد توجه قرار گرفته و جهاد دانشگاهی می‌تواند اقدامات موثری را به انجام برساند.

رییس جهاد دانشگاهی قم گفت: حضور جهاد دانشگاهی در دانشگاه‌های استان و استفاده از ظرفیت دانشجویی، بستر مناسبی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی است.

در ادامه این جلسه، ابوالقاسم مقیمی نیز با تشریح گستره اقدامات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و اقدامات در حال انجام، اظهار کرد: ماهیت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، ماهیت اجرایی است و به دلیل حجم بالای کاری انجام کارهای پژوهشی امکان پذیر نیست.

وی افزود: از این جهت نیاز است که نهادهای فرهنگی، پژوهشی و اجتماعی در زمینه تامین محتوا، این سازمان را یاری کنند تا برنامه‌ها نیز منسجم تر و اثرگذارتر دنبال شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم تاکید کرد: در زمینه‌های مقابله با آسیب‌های اجتماعی و کاهش آن، توسعه فرهنگ شهروندی و توسعه اشتغال و کارآفرینی، با جهاد دانشگاهی زمینه‌های همکاری وجود دارد و این همکاری می‌تواند در پیشبرد برنامه‌ها بسیار مفید و موثر باشد.

انتهای پیام

 

captcha