درگیری نیروهای امنیتی پاکستان با تروریست‌ها
کد خبر: 3804201
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴

درگیری نیروهای امنیتی پاکستان با تروریست‌ها

گروه بین‌الملل ــ درگیری بین نیروهای امنیتی پاکستانی و تروریست‌ها که از شب گذشته شروع شده است، همچنان ادامه دارد و یک پلیس و 3 تروریست در این رویداد کشته شده‌اند.

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری «فارس»؛ این درگیری از 15 ساعت پیش شروع شده است. گفته می‌شود 5 تا 7 تروریست در یک ساختمان 3 طبقه واقع در منطقه حیات‌آباد شهر پیشاور (مرکز استان خیبرپختونخوا) کمین کرده‌اند که پلیس، ارتش و نیروهای امنیتی سعی دارند این منطقه را پاکسازی کنند.

شوکت یوسف‌زی، وزیر اطلاع‌رسانی دولت ایالتی خیبرپختونخوا اعلام کرد: تروریست‌هایی که در این ساختمان مخفی شده‌اند عناصر اصلی حمله اخیر به یک قاضی و معاون فرمانده پلیس ایالت خیبرپختونخواه هستند.

تروریست‌ها تهدید کردند که از جلیقه انتحاری استفاده خواهند کرد، به همین دلیل عملیات علیه آنها برای مدت کوتاهی متوقف شد. در حال حاضر نیروهای امنیتی با تخلیه تمام خانه‌های اطراف مخفیگاه تروریست‌ها سعی دارند از فرار آنها جلوگیری کنند.

صدای تیراندازی و انفجارهای مهیب از محل درگیری نیروهای امنیتی با تروریست‌ها به گوش می‌رسد که موجب ترس و وحشت مردم شده است.

گفتنی است، انفجار بمب طی روز جمعه 23 فروردین (12 آوریل) در بازار هزارگنجی کویته (مرکز استان بلوچستان پاکستان) باعث کشته شدن 16 نفر شد.

انتهای پیام

captcha