ویژه‌برنامه‌های هفته «جوان» در یزد اعلام شد
کد خبر: 3804315
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

ویژه‌برنامه‌های هفته «جوان» در یزد اعلام شد

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برنامه‌های هفته جوان به مناسبت یازده شعبان سالروز ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) در این استان را اعلام کرد.

برنامه‌های شاخص هفته «جوان» در یزد اعلام شدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از اداره ورزش و جوانان، احمد طالبی، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد اظهار کرد: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر (ع) و هفته جوان، برنامه‌های مختلف فرهنگی ورزشی در استان یزد برگزار می‌شود.
وی افزود: براین اساس یکی از برنامه‌های شاخص که پیش بینی شده است، دیدار جوانان با استاندار و مدیران دستگاه‌های مرتبط با حوزه جوانان خواهد بود که روز چهارشنبه 28 فروردین ماه از ساعت 16 در سالن کوثر استانداری یزد برگزار می‌شود.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: برگزاری جشن بزرگ جوان یکی دیگر از برنامه‌های شاخص ما خواهد بود که روز یکشنبه یکم اردیبهشت ماه با حضور محمدمهدی تندگویان معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.
طالبی بیان کرد: همچنین با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان کتاب ایده‌های نوین کارآفرینی که با همکاری جمعی از جوانان تهیه و تنظیم شده است، رونمایی خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به حوادث سیل در کشور سعی شده تمامی برنامه‌ها با رویکرد کمک به سیل زدگان برگزار شود که از این رو از سوم تا پنجم اردیبهشت ماه بازارچه خیریه در گذر فرهنگ و هنر(مازاری‌ها) برپا خواهد شد.
این مقام مسئول برگزاری نشست هم اندیشی جوانان و سمن‌های مردم نهاد جوانان و همایش پیاده روی خانوادگی در منطقه حسن آباد در روز جمعه 30 فروردین ماه را از دیگر برنامه‌های هفته جوان اعلام و اضافه کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده در تمامی شهرستان‌ها برنامه‌های مختلفی پیش بینی شده است که در ایام هفته جوان اجرایی خواهد شد.
طالبی هدف از برگزاری برنامه‌های هفته جوان را ایجاد نشاط و شادی در جامعه و همچنین ارتقای فرهنگ نشاط، شادی و امید در بین نسل جوان دانست.

انتهای پیام

captcha