تداوم آمادگی هلال‌احمر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در خرم‌دره
کد خبر: 3804316
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱

تداوم آمادگی هلال‌احمر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در خرم‌دره

گروه اجتماعی ــ رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان خرم‌دره با اشاره به اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز در مسیر سیلاب یکی از دلایل بروز سیل است، گفت: هلال احمر شهرستان آماده دریافت کمک‌های مردمی برای کمک به مناطق سیل‌زده است.

تداوم آمادگی هلال‌احمر برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در خرم‌درهمحمدرضا مرادی، رئیس هلال احمر شهرستان خرم‌دره در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: بروز وقوع سیل در برخی از مناطق کشور سبب رقم خوردن عیدی متفاوت برای مردم و مسئولان شد.
وی با اشاره به اینکه عدم آمادگی در برابر این حادثه سبب افزایش میزان خسارت در برخی نقاط شد، ادامه داد: یکی از دیگر دلایل افزایش میزان خسارت‌ها ساخت و سازهای غیرمجاز در مسیر سیلاب‌ها بود.
این مسئول اظهار کرد: اگر چه وقوع سیل کام ایرانیان را تلخ کرد اما مردم ایران بار دیگر در خط مقدم کمک به همنوعان خود قرار گرفته و به یاری آنها شتافتند.
مرادی از جمع‌آوری ۲۴ میلیون کمک نقدی و ۹۰ میلیون کمک غیر نقدی توسط هلال احمر برای کمک به سیل‌زدگان در شهرستان خبر داد و افزود: بخشی از این کمک‌ها ارسال و بخشی نیز در حال ارسال است.
وی با اشاره به نقش تاثیر گذار هلال احمر در امداد رسانی به مردم در حوادث مختلف، یادآور شد: جمعیت هلال احمر شهرستان نیز به مدت ۱۰ روز در حال ارائه خدمات به هموطنان سیل‌زده بود.
وی با اشاره به تداوم آمادگی‌ها در شهرستان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی، تصریح کرد: چهار پایگاه در حال جمع‌آوری کمک‌های مردمی درسطح شهرستان هستند.
انتهای پیام
captcha