جوانان با عزمی راسخ برای پیشرفت ایران اسلامی تلاش کنند
کد خبر: 3804340
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۷

جوانان با عزمی راسخ برای پیشرفت ایران اسلامی تلاش کنند

گروه اجتماعی- فرماندار شهرستان يزد در پیامی میلاد باسعادت آینه‌ محمدی، حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان را به جوانان عزیز تبریک گفت.

جوانان با عزمی راسخ در راستای پیشرفت ایران اسلامی تلاش کنندبه گزارش ایکنا از یزد، سيدمحمد رستگاری، فرماندار شهرستان يزد در پیامی میلاد باسعادت آینه‌ محمدی، حضرت علی‌اکبر (ع) و روز جوان را به جوانان عزیز تبریک گفت.
رستگاری در این پیام آورده است: بی‌شک اعتلاء و پویایی هر جامعه در گرو وجود جوانانی است که در درون آن جامعه پرورش‌ یافته، برای پیشرفت آن گام برداشته و با کار و تلاش خود، آینده‌ای بهتر را رقم می‌زنند و جوانان ایران اسلامی همواره به‌ واسطه تعهد، تخصص، غیرت، خودباوری و ایمانی که دارند، نقش چشم‌گیر و قابل‌توجهی در پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، دوران دفاع مقدس و همچنین توسعه و عمران کشور داشته‌اند.
وی در ادامه آورده است: اینجانب ضمن پاسداشت زحمات بی‌دریغ جوانان این مرزوبوم، میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان را به‌تمامی جوانان کشور عزیزمان به‌ویژه شهرستان يزد، تبریک عرض نموده، موفقیت، سربلندی، بهروزی و شادکامی جوانان ایران اسلامی را در مسیر رشد و اعتلای روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم .
فرماندار یزد در پایان آورده است: امید است جوانان خلاق و نوآور ایران اسلامی با عزمی ملی و راسخ و روحيه‌اي سرشار از امید و با تلاش و همتی والا در راستای رشد و توسعه بیشتر سرزمین عزیزمان گام‌های اساسی بردارند.

انتهای پیام

captcha