پویش «بهار مهربانی» در همدان اجرا می‌شود
کد خبر: 3804346
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸

پویش «بهار مهربانی» در همدان اجرا می‌شود

گروه فرهنگی ـ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان از اجرای پویش «بهار مهربانی» در این استان خبر داد و گفت: تأمین نیاز روحی کودکان سیل‌زده یکی از اقداماتی است که در این ایام مغفول مانده است.

پویش «بهار مهربانی» در همدان اجرا می‌شودعاطفه زارعی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، در گفت‌و‌گو با ایکنا از همدان، با بیان اینکه کودکان آسیب‌های جدی در جریان مخاطرات طبیعی می‌بینند، اظهار کرد: زمانی که همه توجه‌ها به خسارت‌های مادی و فیزیکی مخاطرات طبیعی معطوف است، کودکان نیازمند حمایت‌های عاطفی در راستای کمک‌های فرهنگی هستند.
وی با اشاره به اینکه امدادرسانی به سیل‌زدگان توسط نهادها و سازمان‌های دولتی و مردمی در این مناطق در حال انجام است، افزود: در این راستا نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با راه‌اندازی پویش «بهار مهربانی» در نظر دارد هدایای فرهنگی از جمله کتاب، لوازم‌التحریر و اسباب‌بازی را جمع‌آوری کرده و به مناطق سیل‌زده ارسال کند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان یادآور شد: مرحله اول کمک‌های جمع‌آوری شده به استان لرستان ارسال می‌شود.
وی در ادامه تصریح کرد: مردم نوع‌دوست همدان با پیوستن به پویش «بهار مهربانی» می‌توانند لبخند را به کودکان سرزمینمان هدیه داده و در این شرایط سخت کنار آنها باشند.
زارعی با دعوت از مردم همدان برای پیوستن به پویش «بهار مهربانی» تصریح کرد: هم‌استانی‌های همراه می‌توانند هدایای خود را به کتابخانه‌های عمومی سطح شهر تحویل دهند.
وی در پایان افزود: برای کسب اطلاعات بیشتر بامراجعه به سایت اداره کل کتابخانه‌های عمومی به آدرس https://hamedanpl.ir و یا با شماره 08132646747 داخلی 202 تماس حاصل نمایند.
انتهای پیام

captcha