پیروزی در گام دوم با همگرایی و هم‌افزایی جریان‌های انقلابی میسر است
کد خبر: 3804385
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷

پیروزی در گام دوم با همگرایی و هم‌افزایی جریان‌های انقلابی میسر است

گروه فرهنگی ــ رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به سختی‌های پیش رو در گام دوم انقلاب نسبت به همگرایی و هم‌افزایی جریان‌های انقلابی تأکید کرد.

پیروزی در گام دوم با همگرایی و هم‌افزایی جریان‌های انقلابی میسر استبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی حجت الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور، در همایش جوان، جهاد و گام دوم که  امروز همزمان با مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در اداره کل این مجموعه برگزار شد، گفت: امیدواریم از تجمیع  چند ساله خدمت تجربه و دانش مدیر جدید بهره مند شویم.
 
وی با بیان اینکه در این گام پیش رو اتفاقات مهمی باید رخ دهد، افزود: نزاع پیچیده‌ای در پیش رو داریم که نیازمند همدلی و همکاری همه برای برداشتن گام بزرگ در این مسیر است.
 
قمی سازمان تبلیغات اسلامی را بازوی تبلیغی انقلاب و همه دستگاه های اجرایی و انقلابی برشمرد و تصریح کرد: دستگاه های حاکمیتی، اجرایی و سازمان تبلیغات اسلامی باید در همه امور، به ویژه تبلیغی و فرهنگی، هم افزایی بیشتری با‌ یکدیگر‌ داشته باشند.
 
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: این نزاع فرهنگی و تمدنی و جنگ روانی دشمنان پیچیده تر شده و به لحظات سرنوشت ساز خود نزدیک تر خواهد شد؛ لذا در گام دوم انقلاب ضمن آگاهی به هم افزایی و پشتیبانی بیش از پیش در سازمان تبلیغات اسلامی، نیاز داریم این همگرایی و هم افزایی از طرف همه جریان های انقلابی صورت گیرد.
 
قمی در ادامه با اشاره به مشکلات کشور و سختی و گرفتاری مردم گفت: به رغم همه این مشکلات باید به این مردم ببالیم که در مقابل همه دشمنی ها و کجروی های معاندان با وجود همه سختی‌ها بزرگوارانه ایستاده‌اند و تاریخ نیز از این ملت به نیکی یاد خواهد کرد.
 
وی با بیان اینکه مشهد و خراسان رضوی یکی از محورهای مهم برای سازمان تبلیغات اسلامی است، بیان کرد: امیدواریم با حمایت و دلگرمی همه شما اتفاق خوبی رقم بخورد که هم منجر به ارتقای سطح فرهنگی این منطقه شده و هم منجر به رضایت امام زمان(عج) و مقام معظم رهبری شود.
 
قمی با بیان اینکه در آینده مردم ثمره این خیر و برکت را احساس می‌کنند، تصریح کرد: گام پیش رو، یعنی گام دوم انقلاب را انشاالله مؤثرتر برخواهیم داشت و در این راستا سازمان تبلیغات اسلامی خود را خادم همه فرهنگیان و مبلغان دینی می‌داند.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه از همه افرادی که در این استان زحماتی در زمینه تبلیغ فرهنگی و دینی برداشته و برمی دارند، تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدواریم با حضور حجت الاسلام صاحبقرانی، مدیر کل جدید در استان، کارهای سنگینی که بر عهده سازمان تبلیغات است، به خوبی انجام شود.
 
در بخش دیگری از این همایش حجت الاسلام کاظم لطفیان، مدیرکل سابق اداره تبلیغات اسلامی خراسان رضوی، گفت: برای خدمت 2 ساله به خراسان جنوبی رفتم اما 12 سال به طول انجامید و هنگامی که مسئولیت خدمت در جوار بارگاه منور رضوی به من پیشنهاد شد، در ابتدا توسلی به امام کردم و با توکل بر خدا برای اینکه بتوانم خدمتی انجام دهم، به جای 2 سال، تقاضای 4 سال خدمت کردم اما این خدمت 20 ماه به طول انجامید که نشان از این است ما در این امور کاره ای نیستیم.
 
وی با بیان اینکه موسی در آرزوی پیامبری به وادی طور قدم ننهاد ولی پیامبر شد، افزود: درست است که برخی چیزها آرزو و طلب ماست که خداوند به ما می دهد اما برخی از چیزها خواست و آرزوی ما نیست و به ما می رسد.
 
لطفیان ضمن قدردانی از همه افرادی که در طی این 20 ماه همراهش بودند، گفت: دو مساله در مشهد خیلی حائز اهمیت است؛ یکی پرداختن به حاشیه شهر و دیگری استفاده از ظرفیت هیات های مذهبی که همواره در جبهه فرهنگی همگام و همراه با برنامه های ما بودند. 
 
انتهای پیام
captcha