رونق تولید نیاز به عزم و اراده جهادی دارد
کد خبر: 3804489
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶

رونق تولید نیاز به عزم و اراده جهادی دارد

گروه اجتماعی ــ مدیرکل ارشاد آذربایجان غربی با بیان اینکه این باور باید ایجاد شود که می‌توانیم در ردیف کشورهای پیشرفته جهان قرار بگیریم، افزود: رونق تولید نیاز به عزم و اراده ملی و جهادی دارد.

رونق تولید نیاز به عزم و اراده جهادی دارد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، صبح امروز، ۲۸ فروردین ماه، در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در محل دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه سال گذشته ۵۴ جلسه شورای فرهنگ عمومی در سطح شهرستانها و ۸ جلسه در مرکز استان برگزار شد، اظهار کرد: تعداد مصوبات مرکز استان ۴۴ و در مجموع ۲۸۷ مصوبه در سطح استان متعلق به سال گذشته شورای فرهنگ عمومی بوده است.
وی ادامه داد: کمترین تعداد جلسه شورای فرهنگ عمومی استان در اشنویه به تعداد ۱ جلسه بوده و بیشترین جلسات نیز با تعداد ۱۲ جلسه در شهرستان سردشت بوده است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین خدایاری افزود: تبیین شیوه‌ها و راهکارهای عملی برای تحقق شعار سال با عنوان رونق تولید و نامه اخیر شورای فرهنگ عمومی با محوریت موضوع عفاف و حجاب با بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها دو دستور مهمی است که در جلسات شورای فرهنگ عمومی بررسی خواهند شد.
وی با تاکید بر اینکه رونق تولید محقق نمی‌شود، مگر اینکه مشکل تورم حل شود، خاطرنشان کرد: رونق تولید در صورتی تحقق خواهد یافت که سرمایه واحدهای تولیدی تأمین شده و بخشودگی بدهی واحدهای تولیدی که مشکلاتی را دارند، مدنظر قرار گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به توجه به مباحث فرهنگی در رونق تولید یادآور شد: متأسفانه در ایجاد خودباوری در ملت مشکل داریم و اولین چیزی که از نظر فرهنگی تمامی دستگاه‌ها باید به آن توجه داشته باشند، ایجاد امید برای آینده‌ای درخشان است و ما باید بتوانیم ملتی سرآمد باشیم.
وی تأکید کرد: این باور باید ایجاد شود که می‌توانیم در ردیف کشورهای پیشرفته جهان قرار بگیریم و شعار «ما می توانیم» را باید بتوانیم عملی نموده و رونق تولید نیاز به عزم و اراده ملی و جهادی دارد.
انتهای پیام

captcha