برگزاری مراسم «بهار مهربانی» در پارک امام حسین(ع) خرم‌آباد
کد خبر: 3804493
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

برگزاری مراسم «بهار مهربانی» در پارک امام حسین(ع) خرم‌آباد

گروه فرهنگی ــ «بهار مهربانی» به‌همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌آباد در پارک امام حسین(ع) خرم‌آباد برگزار شد.

برگزاری مراسم «بهار مهربانی» در پارک امام حسین(ع) خرم‌آبادبه گزارش ایکنا از لرستان، مراسم «بهار مهربانی» با هدف ابراز هم‌دردی با کودکان سیل‌زده استان لرستان به‌همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌آباد و با حضور سرپرست و جمعی از کتابداران اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خرم‌آباد، کارشناسان اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی لرستان و معلمان و دانش‌آموزان در پارک امام حسین(ع) خرم‌آباد برگزار شد.
در این مراسم، فریده نظریان ذهابی، سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی خرم‌آباد ضمن ابراز تاسف از حادثه سیل اخیر که موجب خسارت به بخشی از مردم استان شد، گفت: بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه همچون سیل اخیر ممکن است در هر نقطه‌ای به وقوع بپیوندد و پیامدهای قابل ملاحظه و غیرقابل جبرانی به بار بیاورند.
وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی‌ بر بسیج همه قوا جهت کمک‌رسانی و بازسازی مناطق سیل‌زده اشاره کرد و افزود: در همین راستا کودکان عضو کتابخانه‌های عمومی خرم‌آباد در این مراسم تحت عنوان بهار مهربانی همدردی خود را با کودکان سیل‌زده استان اعلام خواهند داشت.
مسابقه نقاشی با موضوع سیل و بلاهای طبیعی و قصه‌گویی برای کودکان از بخش‌های عمده این مراسم بود که با استقبال حاضران مواجه شد.
در ادامه از برگزیدگان مسابقه نقاشی با اهدای جوایزی تقدیر شد و در پایان مراسم نیز شرکت‌کنندگان کمک‌های فرهنگی خود شامل لوازم‌التحریر، کتاب و اسباب‌بازی را جهت ارسال به مناطق سیل‌زده استان اهدا کردند.

انتهای پیام

captcha