روی سخن مقام معظم رهبری برای حل بحران‌ها و توسعه ایران با جوانان است
کد خبر: 3804624
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۵
سلطانی‌فر:

روی سخن مقام معظم رهبری برای حل بحران‌ها و توسعه ایران با جوانان است

گروه جامعه ــ وزیر ورزش و جوانان با انتشار پیامی ضمن تبریک روز جوان، گفت: روی سخن مقام معظم رهبری برای حل بحران‌ها و توسعه و سربلندی ایران عزیز با جوانان است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان در پیامی فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفت.

در متن پیام وزیر ورزش و جوانان آمده‌ است:  

به نام آفریدگار هستی و جوانی

شعبان ماه شادی و شعف شیعیان و یازدهم شعبان روز ولادت حضرت علي‌اكبر(ع) جوان رعنای اباعبدالله الحسین(ع) به راستی چه انتخاب شایسته‌ای برای نام‌گذاری روز جوان است.

جوانان با عزت سرزمینم به همت و دل دریایی شما درود می‌فرستم 

امسال که نوروز را با رنج و سختی مردم عزیز چندین استان کشورمان به دلیل واقعه سیل آغازکردیم، شما جوانان فهیم و بی‌ادعا بودید که قدم اول را به‌صورت خودجوش برای کمک و یاری هموطنانمان برداشتید و در این راه پیشرو، مؤثر و استوار بودید و هستید.

بنا بر رویکردهای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری تبیین و ابلاغ شد، معظم‌له محور همه سياست‌ها وبرنامه‌های نظام در گام دوم انقلاب را با تمركز به استفاده از ظرفيت و توجه به جوانان قراردادند و روی سخن مقام معظم رهبری برای حل بحران‌ها و توسعه و سربلندی ایران عزیز با جوانان بود که این موضوع هم وظیفه سنگینی بر دوش مسئولان کشوری برای اعتماد به جوانان در عرصه‌های مختلف به‌ویژه عرصه‌های مدیریتی کشور نهاد و هم امید و انگیزه را در دل جوانان برای ساختن آینده ایران اسلامی زنده کرد.

اینجانب روز جوان را به همه جوانان سرافراز میهن اسلامی تبریک می‌گویم و با همت بلند و اراده  استواری که از جوانان ایرانی در برهه‌های حساس کشور سراغ دارم، مطمئنم مشکلات و مسائل با یاری جوانان یکی پس از دیگری حل می‌شود و  آینده کشور به دست همین جوانان باعزت، درخشان خواهد بود.

مسعود سلطانی‌فر

28 فروردین 98

انتهای پیام 

captcha