پیشنهاد جایگزینی شورای عالی امور قرآنی به جای شورای توسعه فرهنگ قرآنی در اصفهان
کد خبر: 3804680
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
از سوی اتحادیه قرآنی استان انجام گرفت؛

پیشنهاد جایگزینی شورای عالی امور قرآنی به جای شورای توسعه فرهنگ قرآنی در اصفهان

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیرعامل اتحادیه قرآنی اصفهان گفت: با توجه به ملغی شدن شورای توسعه فرهنگ قرآنی در استان‌ها، پیشنهاد راه‌اندازی شورای عالی امور قرآنی استان با حضور ادارات ‌کل اوقاف و امور خیریه استان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی استان و آموزش و پرورش ارائه شد.

حسین خاکسار هرندی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های فرهنگی ـ مردمی قرآن و عترت اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اعلام نخستین مصوبات جلسه هیئت مدیره در آغاز سال جدید، اظهار کرد: ارائه برنامه‌های پیشنهادی سال 98 اتحادیه در جلسه و بحث و تبادل نظر در آن زمینه و سپس تصویب آن از مهم‌ترین مصوبات این جلسه بود.
وی ادامه داد: همچنین با توجه به ملغی شدن شورای توسعه فرهنگ قرآنی در استان‌ها، پیشنهاد راه‌اندازی شورای عالی امور قرآنی استان با حضور ادارات ‌کل اوقاف و امور خیریه استان، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی ساتان، آموزش و پرورش ارائه شد تا خلأ آن ملغی شدن شورای توسعه جایگزین شود. برنامه‌های این شورا با محوریت اتحادیه قرآنی استان انجام می‌شود که نخستین جلسه آن پیش از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.
خاکسارهرندی اظهار کرد: همچنین طی تفاهم‌نامه با یکی از بانک‌های قرض‌الحسنه‌ مقرر شد تسهیلات سه میلیون تومانی به مؤسسات با اولویت‌ آنهایی که سال گذشته از این مزیت بهره‌مند نشده‌اند، اعطا می‌شود.
انتهای پیام

captcha