دانشگاه‌ها اجرای بیانیه‌ گام دوم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند
کد خبر: 3804705
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۴
حجت‌الاسلام تقوی:

دانشگاه‌ها اجرای بیانیه‌ گام دوم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند

گروه اجتماعی ــ معاون نیروی انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه‌های ما باید بیانیه دوم رهبری که بسیار زیبا و جامع است سرلوحه کاری خود قرار دهند.

دانشگاه‌ها اجرای بیانیه‌ی گام دوم انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین علی تقوی، معاون نیروی انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها امروز در مراسم معارفه‌ی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد ایلام، اظهار کرد: به واسطه آموزش عالی امروز شاهدیم در بحث هسته ای و نانو و... دستاوردهای جوانان ما بی نظیر است و دنیا به آنها می بالد .
وی بیان کرد: چهل سال مقاومت کردیم و این وعده الهی است که ما پیروز می شویم . امروز ایران اسلامی مستقل تصمیم می گیرد و مثل برخی کشورها و حتی کشورهای اروپایی نیست که دنباله رو آمریکا باشیم .
تقوی اضافه کرد: فضای سیاسی نباید طوری باشد که چشم بر واقعیت ها بسته شود و قبل از آنکه جوابگوی  کسی که در هرم سیاسی است باید جوابگوی شهدا و خداوند متعال باشیم .
وی بیان کرد: شهدا اعمال ما را رصد می کنند و آنها برای حفظ نظام از جان خود گذشتند و بر ماست که راه انها را ادامه دهیم .
وی تصریح کرد: نقدهای غیر منصفانه و قضاوت های نامناسبی بعضا در باره انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن صورت می گیرد و برخی مواقع به راحتی از کنار کارهای بزرگ انقلاب و نظام رد می شویم .
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضاغیاثی، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های استان ایلام نیز گفت: «حاکمیت اخلاق» و «تظارب در متن تعامل» دو ویژگی و راهبرد مهم دانشگاه ها است که اگر رعایت شوند اهداف و رسالت تعیین شده در سند اسلامی شدن دانشگاه ها و اهداف فرهنگی و انقلابی دانشگاه تامین شده است .
محمد علی‌اکبری، رئیس دانشگاه ایلام نیز گفت: خانواده آموزش عالی در استان ایلام در کمال آرامش به سمت بالندگی در حرکت است و تنوعی که در آموزش عالی کشور و در ذیل شورای انقلاب فرهنگی وجود دارد همان تنوع در استان ایلام حفظ کرده ایم و توان دانشگاه های استان ایلام در خدمت توسعه استان است .
محمد میرزایی حیدری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: حضور آقای همتی در نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام  باعث شد که با رفتار سکینه و کمترین التهابی فعالیت های دانشگاه را به سمت جهش علمی و تربیت نسل جوان پیش ببریم و حضور ایشان در دانشگاه مایه آرامش و اطمینان خاطر همکاران بوده است .
وی تصریح کرد : مقام معظم رهبری در سال های گذشته نگاه ویژه ای به دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان و کشور داشته است و ما باید بیش از پیش در خدمت نظام ، مردم و منویات رهبری باشیم .
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام ضمن آرزوی توفیق برای حجت الاسلام مهدوی راد مسئول جدید نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان ایلام گفت: رسالت دانشگاه آزاد اسلامی در هر منطقه ای حل مشکلات و کمک به توسعه آن منطقه است .
در این آیین حجت الاسلام مهدی همتی، مسئول سابق نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان ایلام نیز گفت: علیرغم اختلاف سلیقه و رقابت باید کارها در تعامل و رفاقت ادامه یابد و چتر حمایتی نهاد رهبری دربرگیرنده همه گروههای سیاسی داخل نظام است .
وی بیان کرد: به دعوی سیاسی و خط بازی در دانشگاه اعتقادی ندارم و باید با تعامل و گفتگو علیرغم اختلاف سلیقه کارها دنبال شود .
حجت الاسلام مهاجر مهدوی‌راد، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان ایلام نیز گفت: انقلابی بودن، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن که مورد تاکید مقام معظم رهبری است باید در دانشگاه چراغ راه ما باشد .
وی بیان کرد: جوانان آِینده سازان انقلاب اسلامی و موتور پییشرفت انقلاب اسلامی هستند و باید خدمتگزار آنان باشیم .
در این آیین حجت‌الاسلام تقوی از زحمات چند ساله حجت‌الاسلام مهدی همتی تقدیر و حجت‌الاسلام مهاجر مهدوی راد را به عنوان مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان ایلام معرفی کرد
انتهای پیام
captcha