آماده‌اند، کافی است به آنان اعتماد کنیم
کد خبر: 3804713
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۵

آماده‌اند، کافی است به آنان اعتماد کنیم

گروه فرهنگی - استاندار ایلام گفت: جوانان آماده‌اند کافی است که شهامت اعتماد کردن به آنان را داشته باشیم تا باز شاهد هنر نمایی آنان باشیم.

آماده‌اند، کافی است به آنان اعتماد کنیم
به گزارش ایکنا از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی، استاندار ایلام با صدور پیامی به شرح زیر میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان را تبریک گفت.
زادروز فرخنده حضرت علی اکبر(ع) که روز جوان نامگذاری شده، فرصت مغتنمی برای یاد کردن از جوانان است که آینده متعلق به آنان است .
جوانی بهار عمر است و یک فرصت طلایی که بایست به موقع از آن استفاده کرد. امروز نیروی  شورانگیز، پرطراوت و خلاق جوانی می تواند حلال مشکلات پیش روی جامعه و کشور باشد.
تاریخ انقلاب اسلامی به روشنی نشان می دهد که جوانان این سرزمین همیشه در عرصه های مختلف خوش درخشیده اند و امروز می توانند باز به زیبایی نقش آفرینی کنند، کافی ست که شهامت اعتماد کردن به آنان را داشته باشیم تا باز شاهد هنر نمایی آنان باشیم.
امروزه باید بیش از گذشته بسترها و زمینه های مشارکت جوانان و حضور آنها در عرصه های مختلف فرهنگی، علمی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی آماده شود تا جوان بتواند با  عزم و اراده راسخ و پولادین خویش قله های رفیع علم و نوآوری را تسخیر کند .
اینجانب فرا رسیدن میلاد خجسته  و فرخنده  حضرت علی اکبر (ع)  که به نام روز جوان نامگذاری و مزین شده است را  به همه جوانان پرشور، آگاه، متعهد، امیدآفرین و پیشقراولان عرصه های کاروتلاش، نوآوری و شکوفایی تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال رونق تولید نامگذاری شده جوانان این کشور بویژه در استان ایلام بتوانند زمینه های رشد و بالندگی هرچه بیشتر کشور و استان را در عرصه های مختلف بیش از پیش فراهم کنند.
انتهای پیام
captcha