نقش مهم رسانه‌ها در تشویق مردم به دست‌گیری از سیل‌زدگان
کد خبر: 3804756
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۰

نقش مهم رسانه‌ها در تشویق مردم به دست‌گیری از سیل‌زدگان

گروه فرهنگی - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری نقش رسانه‌ها در تشویق مردم به کمک‌رسانی به سیل‌زدگان را مهم دانست و تصریح کرد: رسانه‌ها باید در این راستا با نشان دادن این فاجعه دلخراش و نیازهای مردم سیل‌زده بر افزایش کمک‌ها به این مناطق تأکید کنند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان، روز گذشته 28 فروردین در نخستین شورای فرهنگ عمومی استان در سال 98، با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت امام زمان (عج)، گفت: باید مسئولین با تلاش بیشتر حقیقت مهدویت را در جامعه ترویج و گسترش دهند.
وی حقیقت نیمه شعبان و ولادت قائم آل محمد (ص) را حقیقت انسان‌سازی و عبودیت خواند و افزود: باید گفتمان مهدویت در بین جامعه و به ویژه جوانان نهادینه‌سازی شود.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه محتوای نیمه شعبان محتوای مهدویت است، اظهار کرد: از بااهمیت‌ترین عنصرهای این روز مبارک گفتمان انتظار، چرایی غیبت و تلاش در راستای اتمام این انتظار است.
امام جمعه شهرکرد بر گسترش فرهنگ توسط تمام آحاد جامعه تأکید کرد و ادامه داد: باید ضعف‌های فرهنگی در عموم جامعه و در تمام شهرستان‌های استان شناسایی و راه‌حل‌های برطرف کردن آن‌ها پس از بررسی‌های علمی در استان عملی شوند.
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به تلاش برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مناطق سیل‌زده کشور، خاطرنشان کرد: این کمک‌ها باید پس از شناسایی نیاز سیل‌زدگان به صورت سازمان‌یافته و به دور از تک‌روی‌ها به این مناطق ارسال شود.
نماینده ولی فقیه در استان نقش رسانه‌ها در تشویق مردم به کمک‌رسانی به سیل‌زدگان را مهم دانست و تصریح کرد: رسانه‌ها باید در این راستا با نشان دادن این فاجعه دلخراش و نیازهای مردم سیل‌زده بر افزایش کمک‌ها به این مناطق تأکید کنند.
امام جمعه شهرکرد دستور رئیس جمهور مبنی بر بررسی علمی علل سیل‌های اخیر کشور را مناسب دانست و اظهار کرد: تحقیق و بررسی علمی این حوادث موجب عبرت گیری و مدیریت درست حوادث در آینده می‌شود.
انتهای پیام

captcha