ارتش همواره در کنار مردم است
کد خبر: 3804784
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴

ارتش همواره در کنار مردم است

گروه سیاست و اقتصاد ـ استاندار خوزستان گفت: در زمان صلح همواره ارتش در جهت کمک به پیشرفت و توسعه کشور و استان تلاش کرده است. تلاش‌های این نیروی بزرگ را در حوادث و بلایای طبیعی همچون اتفاقات اخیر مثل زلزله کرمانشاه، سیل گلستان و خوزستان را دیدیم. نیروهای مسلح در کنار نیروهای مردمی و دولت ایستادند تا کمترین دغدغه و خسارت را مردم داشته باشند.

ارتش همواره در کنار مردم بوده است

به گزارش ایکنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان در مراسم رژه روز ارتش که امروز 29 فروردین‌ماه در بلوار قدس اهواز برگزار شد، با بیان اینکه ارتش باید به تمام قوا و علم روز مجهز شود، گفت: با تجربه‌ای که ارتش در چهل سال گذشته و هشت سال دفاع مقدس به دست آورده باید وابستگی خود را کم کند.

وی ادامه داد: ارتش پیش از انقلاب اسلامی وابسته بود اما بعد از آن همگام با سایر نیروهای مسلح در جهت استقلال تلاش کرد و کارهای نو و بدیع و بزرگی را از جمله ساخت تجهیزات نظامی به‌روز، مجهز و پیشرفته را انجام دادند. 

شریعتی بیان کرد: در دل این ارتش مستقل، تکیه به خدا و اجرای فرامین الهی و گوش فرا دادن به دستورات فقیه جامع الشرایط وجود دارد. خودکفایی و استقلال، تلاش در جهت حفظ انسجام و وابستگی به نیروهای داخلی از دیگر ویژگی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران است. 

استاندار خوزستان گفت: در زمان صلح هم همواره ارتش در جهت کمک به پیشرفت و توسعه کشور و استان تلاش کرده است. تلاش‌های این نیروی بزرگ را در حوادث و بلایای طبیعی همچون اتفاقات اخیر مثل زلزله کرمانشاه، سیل گلستان و خوزستان را دیدیم. نیروهای مسلح در کنار نیروهای مردمی و دولت ایستادند تا کمترین دغدغه و خسارت را مردم داشته باشند.

وی اظهار کرد: اگر به خود می‌بالیم که در سیل عظیم خوزستان با این حجم بزرگ سیلاب هیچ تلفاتی نداشته‌ایم، به این دلیل است که جز با تلاش ارتش، سپاه، نیروهای انتظامی و مرزبانی امکان پذیر نبوده است. 

انتهای پیام 

 

captcha