اجرای طرح ملی «رحله 5» در 40 نقطه/ اول اردیبهشت؛ زمان آغاز ثبت‌نام
کد خبر: 3804795
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

اجرای طرح ملی «رحله 5» در 40 نقطه/ اول اردیبهشت؛ زمان آغاز ثبت‌نام

گروه فعالیت‌‌های قرآنی ـ معاون آموزشی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) از اجرای پنجمین دوره طرح ملی رحله در 40 نقطه کشورمان خبر داد و گفت: ثبت نام این طرح از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا از فارس، صالح محبی، معاون آموزشی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) امروز، 29 فروردین‌ماه در گردهمایی مدیران و مسئولان شعب این مؤسسه که هم اکنون در مشهد مقدس در حال برگزاری است، به برگزاری پنجمین دوره طرح ملی رحله در سال جاری اشاره کرد و گفت: در سال جاری 40 نقطه در کشور میزبان اجرای این طرح هستند.
وی زمان آغاز ثبت نام در این دوره از طرح را اول اردیبهشت‌ماه جاری اعلام کرد و افزود: سال گذشته یک هزار و 200 نفر در این طرح شرکت کردند که طی 50 روز تابستان موفق به حفظ 4 جزء قرآن کریم شدند.
محبی اظهار کرد: بخشی از خروجی این طرح وارد طرح یکساله حفظ کل قرآن کریم و برخی دیگر وارد حوزه علمیه قرآن‌محور شدند که نشان از جامعیت این طرح دارد.
معاون آموزشی مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان از مدیران شعب این مؤسسه خواست تا برای جذب افراد تلاش کنند و هر فردی در منطقه خود یک یا چند نفر را جذب طرح ملی رحله کند.
وی در ادامه به فعالیت حوزه علمیه قرآن‌محور این مؤسسه اشاره کرد و گفت: امسال چهارمین سال فعالیت این مرکز است که هم اکنون 60 طلبه در آن مشغول به تحصیل هستند.
محبی ادامه داد: افرادی که در طرح رحله شرکت می‌کنند حافظ 4 جزء قرآن می‌شوند که بعد از اتمام و گذراندن مصاحبه می‌توانند وارد حوزه علمیه شوند و طی دو سال حافظ کل قرآن شده و دروس حوزوی خود را نیز ادامه می‌دهند.
انتهای پیام

captcha