یادامام زمان(ع) باید مانند خون در رگ جامعه جاری باشد
کد خبر: 3804796
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۳
حجت‌الاسلام پورسیدآقایی:

یادامام زمان(ع) باید مانند خون در رگ جامعه جاری باشد

گروه حوزه‌های علمیه ــ رئیس مؤسسه آینده روشن گفت: یاد و نام امام زمان(عج) باید مانند خونی در رگ‌های جامعه ما جاری و ساری باشد.

یادامام زمان(ع) باید مانند خون در رگ جامعه جاری باشدبه گزارش ایکنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمسعود پورسیدآقایی، امروز 29 فروردین ماه در مراسم افتتاحیه پانزدهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت که در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) در قم برگزار شد گفت: این همایش به تعبیر یکی از بزرگان به مثابه اذانی در آستانه نیمه شعبان است و ما باید صدها و بلکه هزاران نمونه از این مجالس داشته باشیم.

وی با اشاره به تعابیری از ادعیه مبنی بر اینکه خدایا یاد آن حضرت را از ذهن ما نبر افزود: یاد و انتظار امام زمان به عنوان یک وظیفه برای شیعیان تکلیف شده و هرگز نباید آن را فراموش کنیم.

وی تاکید کرد: یاد و نام امام زمان(عج) باید مانند خونی در رگ‌های جامعه ما جاری و ساری باشد و صدا و سیما و دانشگاه و زندگی فردی و اجتماعی ما باید انتظار و یاد امام را فراموش نکنند.

رئیس موسسه آینده روشن اظهار کرد: باید با زبان هنر و بیان و قلم و نوع زندگی و سلوک خود نشانی از انتظار آن بزرگوار را نشان بدهیم؛ به تعبیر روایت هر کدام به میزانی که می توانیم باید در این مسیر قدم برداریم.

انتهای پیام

captcha