همسر شهید پاک‌نژاد آسمانی شد
کد خبر: 3804844
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

همسر شهید پاک‌نژاد آسمانی شد

گروه فرهنگی- زهرا سیمین دخت‌کنی، همسر شهید والامقام سیدرضا پاک‌نژاد دعوت حق را لبیک گفت.

همسر شهید پاک‌نژاد آسمانی شدبه گزارش ایکنا از یزد، زهرا سیمین دخت کنی، همسر شهید والامقام سیدرضا پاک‌نژاد از شهدای شاخص دارالعباده یزد در سن 80سالگی براثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.
مراسم تشییع پیکر وی امروز، 29 فروردین ساعت 16:30 از پایگاه انقلاب مسجد روضه محمدیه به سمت گلزار شهدای خلدبرین برگزار خواهد شد.
مجلس بزرگداشت ایشان از سوی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد پنجشنبه‌شب 29 فروردین بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد روضه محمدیه منعقد خواهد شد.
یادآور می‌شود شهید گران‌قدر سید رضا پاک‌نژاد از پزشکان حاذق و انقلابی یزد است که نقش مهمی در پیروزی انقلاب اسلامی و هدایت مردم یزد به همراه شهید محراب حضرت آیت‌الله صدوقی داشت و پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به‌عنوان اولین نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی برگزیده شد و سرانجام در هفتم تیرماه 1360 در جریان انفجار حزب جمهوری اسلامی به همراه برادرش سید محمد پاک‌نژاد و سیدالشهدای انقلاب آیت‌الله دکتر بهشتی ویاران باوفایش به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
کتاب «اولين دانشگاه و آخرين پيامبرصلي الله عليه و آله و سلم» اثر ماندگار این شهید والامقام است که مرجع بسیاری از محققان در حوزه های مختلف علمی و مذهبی است.

انتهای پیام

captcha