دغدغه‌های معنوی جوانان جامعه مورد توجه ویژه‌ قرار گیرد
کد خبر: 3804856
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸

دغدغه‌های معنوی جوانان جامعه مورد توجه ویژه‌ قرار گیرد

گروه اجتماعی- سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کامیاران گفت: جامعه ما یک جامعه جوان است لذا باید به دغدغه‌های معنوی جوانان جامعه توجه ویژه‌ای شود و باید در راستای بصیرت‌افزایی و معنویت افزایی به این نسل گام برداشت.

حجت‌الاسلام ناصر شیری سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کامیاران در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی و فضای جنگ نرم و نفوذ دشمن برای تخریب اعتقادات و باورهای نوجوانان و جوانان، ضرورت تشکیل هیئات فرهنگی- مذهبی انقلابی برای نشر معارف اسلامی و تعمیق باورهای دینی از ضروریات جامعه امروزی است.
وی به تقویت باورهای دینی در نسل جوان جامعه اشاره کرد و افزود: دشمن با بهره‌گیری از نرم‌افزارهای موجود در فضای مجازی عقاید جوانان را نشانه رفته است.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کامیاران بیان کرد: ایجاد شبه افکنی در مسائل دینی و انحراف فکری و عقیدتی در نسل جوان جامعه از جمله اهداف مهمی بوده که دشمنان نظام اسلامی در دستور کار خود قرار داده است.
حجت‌الاسلام شیری عنوان کرد: جامعه ما یک جامعه جوان است لذا باید به دغدغه‌های معنوی جوانان جامعه توجه ویژه‌ای شود و باید در راستای بصیرت‌افزایی و معنویت افزایی به این نسل گام برداشت.
وی یادآور شد: ما باید تلاش کنیم تا جوانانی با اراده قوی و روحیه و ایمانی بالا برای دفاع از انقلاب اسلامی و اقدامات مؤثر در راه اهداف متعالی نظام تربیت کنیم.
انتهای پیام

captcha