برپایی مراسم احیای نیمه شعبان در امامزادگان کرج
کد خبر: 3804956
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۸

برپایی مراسم احیای نیمه شعبان در امامزادگان کرج

گروه اجتماعی- رئیس اداره اوقاف کرج از برپایی مراسم ویژه احیای نمیه شعبان در آستان مقدس امامزاده طاهر(ع)، امامزاده حسن(ع) و امامزاده حیدر(ع) این شهرستان خبرداد.

برپایی مراسم احیای نیمه شعبان درامامزادگان کرج

حجت الاسلام حسین مهدیان، رئیس اداره اوقاف کرج درگفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: احیای شب نیمه شعبان از زمان نبی خاتم تاکید شده است و اولین سفارش کننده آن پیامبر خاتم بود. رزق و روزی سال و هر آنچه انسان دنبال آن می‌گردد در شب نیمه شعبان است. درواقع شب نیمه شعبان شبی است که نباید یک دقیقه آن هم به غفلت بگذرد.
وی با اشاره به برگزاری مراسم ویژه نیمه شعبان در امامزادگان کرج گفت: یکی از مهم‌ترین این برنامه‌ها، احیای شب نیمه شعبان است که این مراسم در شهرستان کرج در آستان مقدس امامزادگان طاهر(ع)، حسن(ع) و حیدر(ع) برگزار می‌شود.
این مسئول همچنین برگزاری جشن‌های نیمه شعبان، نمایشگاه مهدویت، خیمه معرفت، دلنوشته، نورافشانی در شب نیمه شعبان و حضور کارشناسان مهدویت را از عمده برنامه‌های امامزادگان کرج در نیمه شعبان عنوان کرد.
مهدیان تصریح کرد: آستان مقدس تمام امامزادگان البرز و کرج به مناسبت عید بزرگ نیمه شعبان و ولادت حضرت مهدی(عج) تزیین و چراغانی شده‌اند.
انتهای پیام

captcha