سپاه از مهم‌ترین ارکان انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3804973
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۹

سپاه از مهم‌ترین ارکان انقلاب اسلامی است

گروه سیاست و اقتصاد- امام جمعه ورزقان، سپاه پاسداران را یکی از مهم‌ترین ارکان انقلاب دانست و عنوان کرد: سپاه همواره در مسیر آرمان‌های انقلاب و نظام حرکت کرده و تبدیل به خار چشم دشمنان انقلاب و امید قلوب ملت‌های مستضعف جهان شده است.

تبدیل سپاه به امید قلوب ملت‌های مستضعف جهانبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام مهدی پورمحمد، امام جمعه ورزقان، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورزقان، با تبریک ولادت حضرت قائم (عج) و روز جهانی مستضعفان اظهارکرد: کلمه به کلمه فرمایشات امام خمینی(ره) نورالهی در قلب مومنان است و آغاز این انقلاب در سال 1342 صرف مبارزه با فساد پهلوی یا مبارزه با استکبار جهانی آمریکا و صهیونیست نبود بلکه مبارزه با ظلم بود.

وی با بیان اینکه آن اسلامی که طبقات مستضعف و محروم به آن امیدوار نشوند اسلام نیست، افزود: اسلام ناب، اسلامی است که باید ابوجهل ها از آن بترسند. اگر اسلامی بود که ابوجهل‌ها و ابوسفیان‌ها از آن نترسیدند و با آن دشمن نبودند، باید در اسلام بودنش شک کنیم، فلذا شبکه های فساد ماهواره ای هر مسئولی را تعریف و تمجید کرد و به اون نزدیک شد بدانید که در آن منفعتی برایشان است.

حجت‌الاسلام پورمحمد با گرامی داشت جایگاه و مقام سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار کرد: وزارت خانه‌ای که در بطن و متن دولت قرار دارد «وزارت اطلاعات» است و نقش بسزایی را ایفا می کنند و از آنجایی که امنیت، نعمتی است که خداوند به ما ارزانی داشته و سربازان گمنام امام زمان(عج) امنیت پایدار کشور را با تمام توان و حتی به قیمت جانشان برای مردم عزیز کشورمان تأمین می کنند.

امام جمعه ورزقان، به سالروز تشکیل سپاه مقتدر پاسداران اشاره کرد و گفت: وظیفه ذاتی سپاه حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی است و هیچکس نمی‌تواند بگوید سپاه یک نیروی نظامی است و در سیاست نباید دخالت کرد، هرکس به سپاه به عنوان نیروی نظامی نگاه کنند آن کس بدخواه انقلاب و ضدانقلاب است.

وی سپاه پاسداران را یکی از مهمترین ارکان انقلاب دانست و عنوان کرد: سپاه همواره در مسیر آرمان‌های انقلاب و نظام حرکت کرده و تبدیل به خار چشم دشمنان انقلاب و امید قلوب ملت‌های مستضعف جهان شده است.

انتهای پیام

captcha