سپاه فرزند انقلاب و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است
کد خبر: 3804988
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۶

سپاه فرزند انقلاب و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه یاسوج گفت: سپاهیان فرزند انقلاب، مردم، حافظ دین و خنثی کننده توطئه‌های دشمن هستند و برهمین اساس، ترامپ امسال بر علیه سپاه توطئه کرد.

سپاه فرزند انقلاب و خنثی کننده توطئه‌های دشمنان است

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، آیت‌الله سیدعلی اصغر حسینی، امام جمعه یاسوج امروز 30 فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه یاسوج، اظهار کرد: سپاه نقشه‌های شوم آمریکایی‌ها در منطقه خاورمیانه را ناکام گذاشت و سبب روسیاهی آنان شده است.
وی افزود: سپاه فرزند انقلاب، مدافع دین اسلام، حافظ امنیت کشور و خنثی کننده دسیسه‌های دشمنان است و به همین علت نیز دشمنان و بویژه آمریکا به شدت با سپاه مخالف هستند زیرا سپاه نقشه‌های شوم آن‌ها در منطقه خاورمیانه را ناکام گذاشت و سبب روسیاهی آنان شد.
امام جمعه یاسوج تصریح کرد: آمریکا بوجود آورنده و حامی تروریست‌ها است اما به دروغ خود را طرفدار حقوق بشر دانسته و اینگونه معرفی می‌کند.
آیت‌الله حسینی با اشاره به سیلاب اخیر، اضافه کرد: سیلاب اخیر، سیل محبت وهمدلی را به وجود آورد و در این اتفاق، همه ملت ایران از نیرو‌های مسلح، دولت ومردم در کنار هم بودند، که این یک نعمت الهی است.
وی با تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان(عج)، عنوان کرد: آن حضرت پس از ظهور با تشکیل حکومت جهانی اهداف و آرمان‌های تمامی پیامبران را تحقق می بخشد.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: پس از ظهور حضرت مهدی(عج) به عنوان منجی عالم بشریت قسط و عدل در دنیا برقرار می‌شود.
آیت‌الله حسینی یادآورشد: آیین جشن نیمه شعبان روز یکشنبه اول اردیبهشت‌ماه 1398 در تمامی نقاط کهگیلویه و بویراحمد برگزار خواهد شد.
وی ابراز کرد: زمان آغاز این آیین جشن در شهر یاسوج از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح و مکان آن نیز مصلای امام خمینی(ره) است، ضمن اینکه دعوت می‌شود که قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد حضور گسترده ای در آیین‌های جشن نیمه شعبان امسال داشته باشند.
انتهای پیام

captcha