پخش بیش از 14 ساعت مسابقات مالزی از شبکه قرآن
کد خبر: 3804997
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۳
محسن عرفاتی بیان کرد:

پخش بیش از 14 ساعت مسابقات مالزی از شبکه قرآن

گروه مسابقات ــ سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما با اشاره به اینکه هر روز برنامه‌های مختلفی در قالب پخش تلاوت و تحلیل فنی مسابقات مالزی به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود، گفت: در طول ایام برگزاری مسابقات بیش از 14 ساعت برنامه پخش شده است.

شنبه ///// پخش بیش از 14 ساعت مسابقات مالزی از شبکه قرآن

حجت‌الاسلام والمسلمین محسن عرفاتی، سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما، در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایکنا در مالزی در مورد فعالیت‌های شبکه قرآن سیما در زمینه پخش مسابقات بین‌المللی قرآن کشور مالزی، گفت: از 26 فروردین‌ماه که مسابقات این کشور آغاز شد تا به امروز از ساعت 17 تا 19:30 هر روز مسابقات را پوشش داده‌ایم که به طور میانگین روزانه حدود دو ساعت و 30 دقیقه پخش مسابقات بوده است.
وی با اشاره به اینکه حدود 14 ساعت برنامه تولید شده است، افزود:‌ پخش تلاوت‌ها و تحلیل فنی و محتوایی مسابقات با حضور کارشناسان در استودیو تهران و استودیو مستقر در حاشیه مسابقات مالزی از جمله اقدامات شبکه قرآن و معارف سیما در زمینه مسابقات مالزی بوده است.
عرفاتی اظهار کرد:‌ اتفاق جدید این دوره این است که تمامی تلاوت‌ها را ضبط و ارسال کرده‌ایم و تلاوت‌های ضبط شده را بعدها نیز می‌توان مورد استفاده قرار داد.
سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد دستاوردهای حضور در مالزی بیان کرد: نماینده رسانه ملی در این مسابقات بودیم و فقط افرادی از سفارت و رایزنی و نماینده خبرگزاری قرآن از ایران در سالن مسابقات حضور داشتند که این امر قوت قلبی برای قاری ایرانی بود. در واقع، این حضور باعث می‌شود تا فضای رسانه‌ای بهتر فراهم و کارها تسهیل شود.
وی در ادامه گفت‌وگوی خود به مقایسه مسابقات ایران و مالزی پرداخت و بیان کرد:‌ سالن برگزاری مسابقات ایران با مشکل صوت مواجه است و باید برای این کار چاره‌اندیشی شود. در مالزی سالن مسابقات مشکل صوتی کمتری دارد. زمانی که مسابقات در سالن اجلاس برگزار می‌شد، فضا برای پوشش رسانه‌ای مناسب‌تر بود و نیز فضای رژی مناسب باعث می‌شود تا پوشش بهتری در مقایسه با مصلی داده شود. امسال در مصلای امام خمینی(ره) مشکلات فنی داشتیم که برای شبکه ایجاد زحمت کرد.

انتهای پیام 

captcha