پلدختری‎ها از برق پایدار بهره‌مند می‎شوند
کد خبر: 3805018
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۴

پلدختری‎ها از برق پایدار بهره‌مند می‎شوند

گروه اجتماعی ــ مدیرعامل شرکت برق لرستان با اشاره به افزایش ظرفیت شبکه برق پل‌دختر برای مواجه با افزایش دمای این منطقه در اواسط اردیبهشت‌ماه، گفت: پل‌دختر در منطقه‌ای گرمسیری واقع شده و درصددیم به‌منظور جلوگیری از ضعف ولتاژ احتمالی ظرفیت شبکه شهرستان را افزایش داده تا برقی پایدار را هم‌زمان با گرم‌تر شدن هوا در اختیار ساکنان این مناطق قرار بدهیم.

برق 99 درصد روستاهای سیل‌زده لرستان وصل شد/تقویت برق پل‌دختربه گزارش ایکنا از لرستان، فریدون خودنیا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان امروز، 31 فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که در پی وقوع سیلاب اخیر در لرستان برق یک‌هزار و 145 روستا استان قطع شده بود، اظهار کرد: با تلاش بی‌وقفه بیش از 100 اکیپ عملیاتی تاکنون مشکل قطعی برق یک‌هزار و 139 روستای لرستان برطرف شده است.
وی با تأکید بر این‌که خاموشی 99.5 درصد روستاهای سیل‌زده لرستان رفع شده است، ادامه داد: در حال حاضر تنها شش روستا در مناطق کوهستانی و دورافتاده استان به‌دلیل نبود راه دسترسی با قطعی برق مواجه هستند که به‌زودی مشکل دو روستای باقی‌مانده در منطقه پل‌دختر برطرف خواهد شد.
خودنیا خسارت سیلاب به تاسیسات برق استان لرستان را 119 میلیارد تومان برشمرد و افزود: در حال حاضر برق بسیاری از مناطق به‌صورت موقت وصل شده است و درصددیم با تامین اعتبار لازم کار بازسازی شبکه را هر چه سریع‌تر آغاز کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق لرستان با اشاره به افزایش ظرفیت شبکه برق پل‌دختر برای مواجه با افزایش دمای این منطقه در اواسط اردیبهشت‌ماه، گفت: شهرستان پل‌دختر در منطقه‌ای گرمسیری واقع شده که درصددیم ظرف 10 تا 15 روز آینده به‌منظور جلوگیری از ضعف ولتاژ احتمالی ظرفیت شبکه شهرستان را افزایش داده تا برقی پایدار را همزمان با گرم‌تر شدن هوا در اختیار ساکنان این مناطق قرار بدهیم.

انتهای پیام

captcha