جشن نیمه شعبان در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3805170
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶

جشن نیمه شعبان در بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اداره اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری گفت: جشن میلاد منجی عالم بشریت با نیت سلامتی و تعجیل در حضور حضرت از امروز، ۳۱ فروردین‌ماه در تمامی بقاع متبرکه سطح استان برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن امیری، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال وبختیاری، بیان کرد: جشن میلاد منجی عالم بشریت با نیت سلامتی و تعجیل در حضور حضرت در تمامی بقاع متبرکه سطح استان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: با هدف تأثیرپذیری بیشتر از این اعیاد تصمیم گرفته شد تا به نحوی برنامه‌ریزی شود که ویژه برنامه نیمه شعبان در همه بقاع متبرکه برگزار شود که در برخی از نقاط از جمله امامزاده حلیمه و حکیمه خاتون(ع) شهرکرد، امامزاده حمزه علی(ع) بلداجی، امامزاده علی‌بن احمد(ع) دهنو و امامزده شهر بروجن و شهرستان لردگان به صورت شاخص ویژه برنامه خود را از امروز شنبه 31 فروردین ماه تا فردا شب اجرا خواهد کرد.

‌امیری تصریح کرد: برنامه‌هایی از قبیل استغاثه امام زمان(عج)، مولودی‌خوانی، ایستگاه صلواتی و احیاء شب نیمه شعبان در بقاع متبرکه استان از جمله برنامه‌های این عید مذهبی است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با کیفیت بهتری نسبت به سال گذشته برگزار می‌شوند.

انتهای پیام

captcha