اعزام نخستین کاروان زیارتی مددجویان آذربایجان غربی به مشهد
کد خبر: 3805187
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

اعزام نخستین کاروان زیارتی مددجویان آذربایجان غربی به مشهد

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌ غربی گفت: ۴۴ نفر از مددجویان آذربایجان ‌غربی در قالب نخستین کاروان زیارتی به مشهد مقدس اعزام شدند.

اعزام نخستین کاروان زیارتی مددجویان آذربایجان غربی به مشهد مقدس

بهزاد نیکمرام، معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان ‌غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، اظهار کرد: به همت این نهاد، ۴۴ نفر از مددجویان استان در قالب نخستین کاروان زیارتی به مشهد مقدس و قم اعزام شدند.
وی خاطرنشان کرد: این مددجویان به‌همت کمیته امداد و مشارکت خیران آذربایجان‌ غربی و با هزینه ۱۶ میلیون تومان، از ۲۳ تا ۲۸ فروردین به اردوی زیارتی مشهد مقدس و قم اعزام شده‌اند.
معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان ‌غربی تصریح کرد: همچنین ۱۱۱۵ مددجو نیز در سه ماه نخست سال جاری به سفر زیارتی اعزام می‌شوند که اسکان و آموزش‌های فرهنگی و تربیتی این مددجویان با مشارکت خیران به صورت رایگان خواهد بود.
وی با اشاره به فعالیت کانون‌های فرهنگی و تربیتی، اظهار کرد: این کانون‌ها تا پایان سه ماه نخست سال جاری در دو شهرستان تکاب و بوکان راه‌اندازی خواهند شد.
نیکمرام افزود: با احتساب این دو کانون، تعداد کانون‌های فرهنگی و تربیتی در آذربایجان‌غربی به هشت کانون رسیده و ۲ هزار نوجوان مددجو و چهار هزار نفر از سایر مددجویان و نیازمندان از خدمات این کانون‌ها بهره‌مند می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: کلاس‌های متنوع همچون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، آموزش‌های زنان، مسائل اعتقادی، تربیت فرزندان، مفاهیم اخلاقی و دوره‌های مناسبتی هفته جوان و اعیاد شعبانیه از ۲۰ فروردین امسال آغاز شده و مددجویان استان از این کانون‌ها استقبال چشمگیری دارند.
معاون فرهنگی کمیته امداد آذربایجان‌ غربی تصریح کرد: اعزام ۳۲۰ نفر از بانوان و دختران مددجوی در آستانه ازدواج به سفر زیارتی، برگزاری ویژه برنامه هفته جوان و نیمه شعبان در کانون‌ها و خوابگاه‌های کمیته امداد و برگزاری کلاس‌های طرح ترنم برای مددجویان و امدادگران از سایر برنامه‌های فرهنگی این نهاد در سه ماه نخست سال جاری است.
انتهای پیام

captcha