قرائت زیارت «آل یاسین»یکی از بهترین راههای ارتباط با امام زمان(عج)
کد خبر: 3805245
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶

قرائت زیارت «آل یاسین»یکی از بهترین راههای ارتباط با امام زمان(عج)

گروه اجتماعی- کارشناس مسائل مهدویت یکی از بهترین راههای ارتباط با امام زمان(عج) را قرائت زیارت «آل یاسین» برشمرد و افزود: خود حضرت فرمودند از این طریق با ما ارتباط برقرار نمایید.

قرائت زیارت «آل یاسین»یکی از بهترین راههای ارتباط با امام زمان(عج)

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از مرات حجت‌الاسلام محمد رضا فوادیان، کارشناس مرکز تخصصی مهدویت ، امروز 31 فروردین ضمن تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان میلاد حضرت بقیه الله اعظم، گفت: امام مهدی باب الله، وجه الله و خلیفه خدا روی زمین است و بهترین شفیع ما نزد خداوند است.

این کارشناس مسائل مهدویت با اشاره به اینکه یکی از بهترین راههای ارتباط با امام زمان(عج) قرائت زیارت "آل یاسین" است که خود حضرت فرمودند از این طریق با ما ارتباط برقرار نمایید اذعان کرد: در دین ما تاکید شده که اگر خواسته‌ای دارید به حضرات معصوم توسل کنید و با توجه به اینکه در عصر غیبت هستیم رابطه و ارتباط ما با حجت زمان همانند بقیه ائمه معصومین نیست بلکه ما می‌توانیم ارتباط عمیق تری با امام مهدی(عج) برقرار نماییم.

کارشناس مرکز تخصصی مهدویت، هدیه فرستادن برای امام مهدی(عج) را از دیگر راههای ارتباطی با حضرت دانست و گفت: یکی از هدایای منتظران به امام زمان(عج) این است که مقید باشد هر روز100 مرتبه صلوات همراه با «عجل فرجهم» برای حضرت بفرستد و دعاهای بسیاری از ائمه معصومین وارد شده که یکی از اینها دعای مکارم است که بیش از صد دعا برای امام زمان(عج) آمده است.

وی گفت: وقتی ما برای حضرت مهدی(عج) دعا می کنیم ایشان نیز برای ما دعا می‌کنند و هر احسانی به حضرت داشته باشیم قطعا حضرت بی‌پاسخ نمی‌گذارند و آثارش را در زندگی خواهیم دید امافقط به ادعیه که از معصومین رسیده اکتفا نکنیم و با زبان خودمان نیز با حجت خدا صحبت و درد و دل کنیم او امام حاضر است و صدای ما را می‌شنود و به احوالات ما آگاه است.

فوادیان یاداور شد: آیت‌الله بهجت می‌فرمودند زمانی که داریم حرف می زنیم این حرفی که از دهان ما بیرون آمد، قبل از اینکه به گوش خودمان برسد حجت خدا می‌شنود.

انتهای پیام

captcha