تربیت 6500 حافظ توسط انجمن صیانت از قرآن اردن
کد خبر: 3805313
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵

تربیت 6500 حافظ توسط انجمن صیانت از قرآن اردن

گروه بین‌الملل ـ حسین عساف، مدیرکل انجمن صیانت از قرآن اردن از تربیت 6500 حافظ قرآن از گروه‌های سنی مختلف توسط این انجمن خبر داد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری ammonnews.net؛ حسین عساف دیروز(31 فروردین‌ماه) در بیانیه‌ای مطبوعاتی به مناسبت سی‌وهشتمین سالروز تأسیس این انجمن اعلام کرد: تاکنون 6500 حافظ قرآن در دو بخش آقایان و بانوان که از گروه‌های سنی و اقشار مختلف جامعه بوده‌اند، از این انجمن فارغ‌التحصیل شده‌اند.

وی افزود: این انجمن در سال 1991 میلادی تأسیس شده و در حال حاضر، 1150 مرکز قرآنی وابسته به آن هستند و تاکنون چندین همایش و نشست قرآنی و مسابقات حفظ قرآن برگزار کرده است.

یادآوری می‌شود، انجمن صیانت از قرآن اردن عضو انجمن جهانی قرآن و سنت، عضو اتحادیه ناشران اردن و اتحادیه ناشران عرب است و تاکنون حدود 145 کتاب در زمینه‌ مطالعات قرآنی چاپ و منتشر کرده و توجه ویژه‌ای به افراد معلول و با نیازهای خاص دارد که از جمله آن می‌توان به انتشار کتاب «المنیر فی علم التجوید» و «معانی کلمات القرآن» به شیوه بریل برای روشندلان قرآن اشاره کرد و تفسیر قرآن را نیز برای ناشنوایان به زبان اشاره تولید کرده است.
 
 انتهای پیام
captcha