مراسم احیای نیمه شعبان در کوهبنان برگزار شد
کد خبر: 3805395
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۹

مراسم احیای نیمه شعبان در کوهبنان برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ مراسم احیای شب نیمه شعبان در کوهبنان با حضور جمعی از عاشقان و منتظران حضرت(عج) در مسجد الرضا(ع) کوهبنان به همت بنیاد مهدویت و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا،  نبأ؛ مراسم احیای شب نیمه شعبان در کوهبنان با حضور جمعی از عاشقان و منتظران حضرت در مسجدالرضا(ع) کوهبنان به همت بنیاد مهدویت و ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام مهدی مالکی، مسئول تعلیم و تربیت سپاه شهرستان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: امید به وجود و ظهور حضرت ولی عصر(عج) باعث شده که مردم با قدرت و صلابت در برابر دشمنان و بدخواهان با تمام وجود مقاومت کنند.

مراسم احیای نیمه شعبان در کوهبنان برگزار شد
وی ابراز داشت: دشمنان که از پرچم سبز مهدوی و از پرچم سرخ حسینی در هراس هستند؛ تمام تلاش خود را به کار بستند تا با حمایت از مدعیان دروغین مهدویت را خدشه‌دار کنند.
حجت‌الاسلام مالکی گفت: وظیفه ما بسیار سنگین است منتظر واقعی نباید دست روی دست بگذارد و منتظر ظهور باشد بلکه باید با اعمال، گفتار و کردارش زمینه ظهور را رقم بزند.
وی بیان داشت: در درجه اول باید به خودسازی مبادرت ورزیم تا شاهد جامعه مهدوی باشیم و برای ظهور حضرت زمینه سازی کنیم.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه کوهبنان افزود: برای ظهور مولایمان خیلی دعا کنیم به نیابت و جهت سلامتی ایشان صدقه دهیم با مردم خوش برخورد و خوش رفتار باشیم که باعث رضایت حضرت است.
وی خاطرنشان کرد: در کشوری زندگی می‌کنیم که سیدی از سلاله پاک رسول الله زعامت و رهبری جامعه را بر عهده دارد که با منویات خود زمینه ظهور را رقم می‌زند.
حجت‌الاسلام مالکی تصریح کرد: در رأس حکومت حضرت مهدی 313 فرمانده ارشد قرار دارند و سربازانی پا به رکاب آنان را همراهی می‌کنند تا مردم طمع عدالت را بچشند.
وی تأکید کرد: همه ادیان به وجود منجی در آخرالزمان اعتقاد دارند همین امر باعث دشمنی و خباثت استکبار شده است.
نامجو کوهبنانی
انتهای پیام 

captcha