افزایش مراکز آموزش حفظ مجازی قرآن در زنجان
کد خبر: 3805398
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۲

افزایش مراکز آموزش حفظ مجازی قرآن در زنجان

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارشناس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از توسعه مراکز آموزش مجازی قرآن خبر داد و گفت: مرکز آموزش مجازی قرآن واحد بانوان در زینبیه اعظم دایر شده و واحد آقایان نیز به زودی افتتاح می‌شود.

مرکز آموزش حفظ مجازی قرآن در زنجان افزایش می‌یابداحمد نوروزی، کارشناس امور قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه استان زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، اظهار کرد: چندی پیش مرکز آموزش حفظ مجازی قرآن کریم ویژه بانوان آغاز به‌کار کرد و واحد آقایان نیز به زودی راه‌اندازی می‌شود اما مکان آن هنوز مشخص نشده است.
وی با اشاره به اینکه پیش از فعالیت مرکز آموزش مجازی قرآن در زنجان، علاقه‌مندان از امکانات قم استفاده می‌کردند، بیان کرد: مقرر شده حدود ۶۰ نفر از قرآن‌آموزان زنجانی که تحت آموزش قم بودند از مرکز زنجان استفاده کنند.
کارشناس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان خاطرنشان کرد: فعالیت این مرکز برای افرادی که امکان آموزش حضوری ندارند، مورد استقبال قرار گرفته و بر این اساس توسعه مراکز آموزش مجازی در دستور کار قرار دارد و در یک بقعه دیگر نیز این مرکز دایر می‌شود.
این مسئول به ثبت‌نام چهل و دومین دوره مسابقات قرآن اوقاف و امور خیریه اشاره و یادآور شد: ثبت‌نام تا ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمدید شده و تا کنون نزدیک به ۱۵۰ نفر نام‌نویسی کردند.
نوروزی با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن ابراز کرد: یک قرعه‌کشی بین افرادی که در آزمون حفظ نمره ۱۰۰ اخذ کرده بودند، انجام شد که مهدی صفری از زنجان موفق به دریافت جایزه ویژه شد‌.
انتهای پیام
captcha