نیروهای مسلح در كمك به مردم پیشتازند
کد خبر: 3805496
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

نیروهای مسلح در كمك به مردم پیشتازند

گروه اجتماعی ــ مشاور عالی فرمانده ناجا با اشاره به اقدامات نیروهای مسلح در سیل‌های اخیر تأكید كرد كه نیروهای مسلح در اوج هماهنگی و تعامل با یكدیگر، در كمك به مردم كشور در این‌گونه حوادث پیشتاز هستند.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار بهرام نوروزی، مشاور عالی فرمانده ناجا شب گذشته، اول اردیبهشت‌ماه در مراسم جشن نیمه شعبان كه در شیراز برگزار شد، به اقدامات خوب و منسجم نیروهای مسلح در حادثه سیل اخیر اشاره كرد و گفت: این حادثه نشان داد كه نیروهای مسلح در اوج هماهنگی و تعامل با یكدیگر، در كمك به مردم كشور در این‌گونه حوادث پیشتاز هستند.
وی با اشاره به انسجام نیروهای مسلح گفت: انسجام و وحدت موجود در بین نیروهای مسلح كشور، مشت محكمی بر دهان دشمنان این مرز و بوم است.
نوروزی با بیان اینكه علی‌رغم همه تهدیدات دشمنان، این انقلاب روز به روز مستحكم‌تر می‌شود، گفت: دشمنان قصد دارند در بین نیروهای مسلح اختلاف ایجاد كنند، ولی با انسجام و وحدت موجود، در این مسیر ناكام می‌مانند.
مشاور عالی فرمانده ناجا با اشاره به نقش شهدا، پاسداران و جانبازان در انقلاب اسلامی، بیان كرد: توطئه‌های دشمنان این نظام مقدس در طول انقلاب بسیار زیاد بوده و اگر رشادت‌های این عزیزان نبود، اكنون وضعیت كشور به‌گونه‌ای دیگر رقم می‌خورد.
سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فار سنیز در این مراسم گفت: امروز نیروهای مسلح تلاش می‌كنند امنیت مطلوب و توسعه یافته را در جامعه ایجاد كنند كه این موضوع مورد توجه فرمانده معظم كل قوا قرار گرفته است.
وی با بیان اینكه دفاع از انقلاب و مظلومان و همچنین حفظ ارزش‌های اسلامی از وظایف ذاتی پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: دشمنان همواره سعی می‌كنند تبلیغات منفی علیه نیروهای مسلح انجام دهند ولی مردم ایران اسلامی اقدامات خوب و مؤثر نیروهای مسلح در راستای تأمین نظم و امنیت و یاری رساندن مردم در مواقع بحران را به خوبی می‌بینند.
انتهای پیام

captcha