مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3805506
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف در یزد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف استان یزد از برگزاری مرحله شهرستانی «مسابقات قرآن کریم» در این استان خبر داد.

مرحله شهرستانی «مسابقات قرآن اوقاف» در یزد برگزار می‌شودمحمدحسین کاظمی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از برگزاری مرحله شهرستانی «مسابقات قرآن کریم» در این استان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات از 12 الی 15 اردیبهشت ماه در شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این مسابقات در رشته‌های حفظ شامل حفظ ۵ جزء، ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم، قرائت تحقیق، ترتیل، دعاخوانی و اذان در دو گروه خواهران و برادران برگزار می‌شود.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان یزد با اشاره به اینکه رشته معارف نیز همزمان با آزمون سراسری حفظ و مفاهیم برگزار و برترین‌ها مشخص شدند بیان کرد: مرحله استانی این مسابقات اوایل تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
کاظمی با اشاره به  فرارسیدن ماه رمضان از برگزاری دو برنامه شاخص در استان خبر داد و گفت: همایش ویژه مربیانی که در دو سال گذشته در دوره‌های تربیت معلم قرآن کریم شرکت کرده‌اند که حدود 200 نفر را شامل می‌شود، به مناسبت این ماه بزرگ برگزار خواهد شد.
وی همچنین از برگزاری دوره حفظ با عنوان «قرآن، رمضان و ظهور» در یزد خبر داد و تصریح کرد: این دوره نیز با محوریت حفظ پنج سوره از قرآن در ماه مبارک رمضان برگزار که جزییات برنامه‌های این ماه مبارک در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

captcha