برترین‌های سی‌ویکمین دوره مسابقات میلاد نور تجلیل شدند
کد خبر: 3805542
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸

برترین‌های سی‌ویکمین دوره مسابقات میلاد نور تجلیل شدند

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ برترین‌های سی و یکمین دوره مسابقات میلاد نور مؤسسه میقات‌القرآن، روز گذشته، اول اردیبهشت‌ماه تجلیل شدند.

به گزارش ایکنا؛ جشن نیمه شعبان و ولادت امام زمان(عج)، روز گذشته، اول اردیبهشت‌ماه با حضور مسئولان، معلمان و جمع کثیری از قرآن‌دوستان و علاقه‌مند در حسینیه مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت مؤسسه میقات‌القرآن برگزار شد.
این مراسم با قرائت آیاتی از قرآن توسط یکی از قرآن‌آموزان مؤسسه آغاز شد و در ادامه امیرمحمد جعفری از مؤسسه ثقلین به دکلمه‌خوانی پرداخت و در ادامه نیز بخش اول اهدای جوایز به برگزیدگان رشته قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل، 10 و 5 جز و سخنرانی سی و یکمین دوره مسابقات قرآن میلاد نور انجام شد.
در ادامه این مراسم احمد رضایی از جلسه چهارده معصوم(ع) رتبه نخست رشته قرائت در سی و یکمین دوره میلاد نور، آیاتی از کلام وحی را تلاوت کرد. سپس گروه تواشیح رضوان جلسه صاحب‌الزمان(عج) شعبه حصارک کرج به تواشیح و هم‌خوانی پرداخت و در ادامه اجرای قاری نوجوان حمیدرضا فرابقی به سبک مصطفی اسماعیل انجام شد.
سپس گروه تواشیح الغدیر از شعبه سلمان فارسی به اجرای قطعه‌ای با عنوان آفتاب ولایت به دو زبان فارسی و عربی پرداخت و سپس بخش دوم اهدای جوایز به قراء حائز قرائت تقلیدی و دکلمه‌خوانی برگزار شد و در ادامه نیز رضا صالحی، نفر نخست رشته سخنرانی معلمان به سخنرانی پرداخت و سپس حجت‌الاسلام کرمانی، خطیب شهیر به بیان حکم دروغ و دروغگو در آیات و روایات و حرام بودن آن حتی به شوخی پرداخت و در ادامه مولودی‌خوانی توسط محسن احدی از ذاکرین اهل‌بیت(ع) برگزار شد.

اهدای هدایا به حاضران همنام حضرت مهدی(عج) در بخش آقایان و نرجس و نرگس در بخش بانوان، همچنین قرعه‌کشی میان افراد حاضر که پاسخ صحیح به مسابقه حضوری دادند ازجمله بخش پایانی این مراسم بود.
براساس این گزارش، اسامی برگزیدگان سی‌ویکیمن دوره مسابقات میلاد نور بدین شرح است؛
محمدرضا اکبرزاده، محمدرضا حقیقت‌فرد و مجید عنان‌پور در رشته قرائت سطح بزرگسالان، سالار حسین‌پور، میلاد نبیلی و محمدجواد واصلی در رشته ترتیل بزرگسالان، بهرام محمدی، رتبه سوم رشته سخنرانی، محمدرسول تکبیری، حسن چاقمی، ابوالفضل صائمی رشته حفظ کل، محراب مهربانی، علی سلیمی و علی‌اکبر صادقی رشته حفظ 10 جزء، احمد ابوالقاسمی، محسن نوری و محمدحسین حنیفی در رشته حفظ پنج جزء حائز رتبه‌های برتر شدند.
همچنین در سطح معلمان نیز در رشته قرائت حسین آقایی، سعید یوسفی و جواد کشاورز، رتبه اول تا سوم را بدست آورند و در رشته قرائت نیز جواد کشاورز حائز رتبه شد و در رشته سخنرانی نیز رضا صالحی و محمد طیبی رتبه اول و دوم را کسب کردند.
بنابر گزارش ایکنا، در سطح نوجوانان احمد رضایی، امیررضا رادقی، ابوالفضل نبی‌لو در رشته قرائت تقلیدی، مهدی رشت‌بری، مصطفی صمدی و محراب مهربانی، در بخش دکلمه‌خوانی نیز علی‌اکبر راد، محمدرضا براق، امیرمحمدی جعفری و در رشته حفظ جزء سی‌ام نیز حسین پورابراهیم، مهدی محمدی و سیدامیرمحمد موسوی توانستند، رتبه‌های اول تا سوم را بدست آورند.
انتهای پیام

 

captcha