تصاویر «شهر مهربانی» را در شیراز ببینید
کد خبر: 3805621
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

تصاویر «شهر مهربانی» را در شیراز ببینید

گروه فرهنگی ـ مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز از برگزاری نمایشگاه عکس «شهر مهربانی» با موضوع جلوه‌هایی از یاری‌رسانی به شهروندان و مسافران سیل‌زده در حادثه سیل دروازه قرآن و محله سعدی خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدرضا دهقانی ضمن اعلام این خبر گفت: در حادثه تلخ سیل شیراز شاهد صحنه‌هایی زیبا از همدلی و مهربانی مردم شیراز بودیم که این مهربانی در قاب تصویر عکاسان ثبت شده است و هدف از برگزاری نمایشگاه «شهر مهربانی» نیز پاسداشت روحیه مردم داری، یاریگری، مهربانی و ترویج این ویژگی نیک است.
وی اضافه کرد: در نمایشگاه «شهر مهربانی» تعداد 50 عکس تولید شده توسط اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل و روابط عمومی حوزه‌های مختلف شهرداری شیراز و عکاسان خبری در معرض دید عموم شهروندان قرار گرفته است.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز با بیان اینکه برپایی نمایشگاه عکس «شهر مهربانی» در ایستگاه قطارشهری امام حسین(ع) با استقبال شهروندان روبه‌رو شد، اضافه کرد: این نمایشگاه هم‌اکنون در ایستگاه قطار شهری «نمازی» برپاست و پس از آن طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در سایر مکان‌هایی عمومی همچون ایستگاه قطار شهری «میرزای شیرازی» به نمایش در خواهد آمد.
دهقانی ضمن یادآوری جلوه‌هایی از ایثار، هدلی و مهربانی مردم شیراز در حادثه سیل دروازه قرآن و محله سعدی گفت: پس از این حوادث تلخ شاهد صحنه‌هایی از خدمت‌رسانی شبانه‌روزی نیروهای شهرداری، سایر دستگاه‌های اجرایی و همیاری شهروندان بودیم که گوشه‌ای از این فعالیت‌ها در نمایشگاه «شهر مهربانی» به تصویر کشیده شده است.
انتهای پیام

captcha