اجرای ششمین دوره طرح اعزام زائران حرم حسینی به کربلا معلی
کد خبر: 3805655
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۶
حجت‌الاسلام عزیزی خبر داد:

اجرای ششمین دوره طرح اعزام زائران حرم حسینی به کربلا معلی

گروه فرهنگی - مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام از اجرای ششمین دوره طرح اعزام زائران حرم حسینی به عتبات عالیات خبر داد.

اجرای ششمین دوره طرح اعزام زائران حرم حسینی به کربلا معلی
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی اوقاف ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین مرتضی عزیزی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام امروز اظهار کرد: این طرح شامل اعزام زائران به عتبات عالیات از محل درآمد موقوفات بر اساس نیت واقفانی است که با هدف اعزام زائر به کربلا وقف داشته‌اند.
وی ادامه داد: این زائران از سراسر کشور در قالب یک کاروان شامل خدام، هیئت امنا و همچنین افرادی هستند که به علت عدم توانایی در تأمین هزینه به عتبات عالیات تاکنون تشرف پیدا نکرده‌اند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان ایلام شناسایی افراد نیازمند مطابق نیات واقفان، ایجاد وحدت رویه در سراسر کشور، شفاف سازی و اطلاع رسانی در خصوص مصرف عوائد موقوفات، زمینه‌سازی، ترغیب و جذب خیران در امر ایجاد وقف جدید و خدمت‌رسانی به افرادی که تاکنون به عتبات عالیات مشرف نشده‌اند را از اهداف این طرح برشمرد.
وی با بیان اینکه از مجموع این افراد سهم ایلام چهار نفر است، افزود: این کاروان 450 نفره به مدت 9 روز به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.
انتهای پیام
captcha