سپاه نقش تعیین‌کننده‌ای در اعتلای انقلاب دارد
کد خبر: 3805732
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۷

سپاه نقش تعیین‌کننده‌ای در اعتلای انقلاب دارد

گروه فرهنگی ــ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به نقش تعیین‌کننده سپاه پاسداران در اعتلای انقلاب اسلامی ایران، گفت: حضور سپاه در جریان امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان کلیدی و مؤثر بود.

نقش تعیین کننده سپاه در اعتلای انقلاببه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‎آباد، دوشنبه، دوم اردیبهشت‌ماه در دیدار با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان که به‌مناسبت سالروز تشکیل سپاه برگزار شد، ضمن قدردانی از خدمات سپاه پاسداران در عرصه‌های گوناگون به‌ویژه امدادرسانی در سیل اخیر، گفت: حضور سپاه در جریان امدادرسانی به مناطق سیل‌زده استان کلیدی و مؤثر بود.
وی با ذکر این مطلب که سپاه لرستان سپاه از تمام ظرفیت‌های انسانی و تجهیزات برای امدادرسانی و کمک به سیل‌زدگان استان استفاده کرد، افزود: سپاه پاسداران نقش تعیین‌کننده‌ای در اعتلای انقلاب اسلامی ایران دارد.
آیت‌الله میرعمادی با ذکر این مطلب که در دوران دفاع مقدس هم سپاه پرچم‌دار هشت سال جنگ تحمیلی بود، بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با کمک بسیج و سایر نیروهای مسلح جنگ را ظفرمندانه اداره کردند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که در دوران سازندگی سپاه کارهای بزرگ اقتصادی بزرگی را به سرانجام رساند، افزود: سپاه پاسداران در هر عرصه‌ای که تهدیدی متوجه انقلاب اسلامی باشد حضور یافته و زمینه عبور انقلاب و نظام را از شدیدترین طوفان‌ها و مصائب فراهم کرده است.
امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر این‌که سپاه همواره برای مردم و کشور مایه خیر و برکت بوده است، اضافه کرد: سپاه پاسداران از همان ابتدای تشکیل، وظیفه پاسداری از انقلاب اسلامی را در مقابل توطئه‌های دشمنان برعهده داشته است.
این مفسر قرآن‌کریم با بیان این‌که اقدام اخیر ترامپ در قرار دادن نام سپاه در فهرست تروریسم برداشته شدن آخرین پرده از چهره نفاق استکبار بود، تصریح کرد: سپاه امروز در قلب ملت ایران قرار دارد.

انتهای پیام

captcha