کتاب «طلوع عدالت در حکومت مهدوی» رونمایی شد
کد خبر: 3805751
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

کتاب «طلوع عدالت در حکومت مهدوی» رونمایی شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ کتاب «طلوع عدالت در حکومت مهدوی» طی مراسمی روز گذشته، دوم اردیبهشت‌ماه در مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ طی مراسمی همزمان با ایام میلاد امام زمان(عج) و در آستانه بزرگداشت مقام معلم، کتاب «طلوع عدالت در حکومت مهدوی» با حضور خانم نادری، مؤلف این کتاب و جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد، دوم اردیبهشت‌ماه رونمایی شد.
در این مراسم که در مدرسه علمیه اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) مشهد برگزار شد، نادری ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های کانون دانش‌آموختگان این مدرسه، با اشاره به محتوای این کتاب، گفت: در این نوشتار هدف اصلی ما این است که کسی منتظر واقعی است که اول بتواند عدالت را در وجود خودش چه از نظر خودسازی و تکامل روح و چه از نظر جسمی و نگاه به تغذیه سالم و چه از نظر فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، برقرار کند.
وی بیان کرد: کتاب حاضر چشم‌اندازی از حکومت حضرت مهدی(عج) را ترسیم می‌کند، چراکه بیشترین مسئله‌ای که دغدغه مردم بوده و انتظاری که آنها از مقام معظم رهبری و مسئولان حکومت دارند، برقراری عدالت در جامعه است. عدالت اگر در جامعه ای به‌طور کامل پیاده شود آن جامعه به جامعه آرمانی تبدیل می‌شود.
نادری اظهار کرد: کتاب حاضر به ما می‌گوید که چطور یک منتظر برای رسیدن به این جامعه آرمانی باید زمینه‌سازی کند تا بتواند برای قیام امام زمان(عج) مسیر ظهور را هموار کند.
مراسم رونمایی از کتاب «طلوع عدالت در حکومت مهدوی» در حاشیه جشن میلاد امام زمان(عج) و با تجلیل از برگزیدگان سیر مطالعاتی معارف مهدوی برگزار شد.
برپایی نمایشگاه منشورات پژوهشکده اسلام‌شناسی حضرت زهرا(س) شامل دست‌آوردهای پژوهشی اساتید و طلاب این مدرسه و نیز فصلنامه علمی ــ تخصصی اسلام‌شناسی از برنامه‌های جانبی این مراسم بود.
فاطمه عطارزاده
انتهای پیام
captcha